Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Noen her som har erfaringer med SIDUX? Har lyst å teste ut en rolling release, men har tidligere bare erfaringer fra Ubuntu, Debian og delvis Fedora. Utifra det har jeg besluttet at jeg ønsker å holde meg innenfor noe som er Debian-basert. Hva er i såfall deres erfaringer?

Edit: Vil aller helst holde meg til Gnome, er dette mulig med SIDUX uten for mye arbeid?

Edit2: Etter litt lesning ser jeg at det ikke er noe problem å installere Gnome, men de anbefaler å være forsiktig med oppgraderinger, ettersom at Gnome har en tendens til å bli vanskelig i nye versjoner. :p

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Sixux, både Full KDE og Lite KDE er testet ut i virtuelle maskiner. Det er digg å kunne installere og starte to virtuelle maskiner med 4096MB RAM og 4 cores hver samtidig.

Jeg tror Sidux Lite KDE kan bli mitt neste OS på en av arbeidsmaskinene mine som kjører 9.04 i dag slik at jeg kan teste ut de rullende egenskapene til distroen, for av det jeg kunne se var det ingen grafisk forskjell fra Kubuntu som jeg bruker til vanlig til Sidux.

Lenke til kommentar

@b-real: Haha den var faen meg bra!

Denne også:

Melding: Omstruktureringen (les mer) av "Mobil og PDA" pågår. Arbeidet blir ferdig når cyclo, deres mester, er helt ferdig med flyttingen av tråder, og TSP (cyclos mester) er ferdig med sletting av tomme kategorier.

:wee:

Skal det ikke være et oppdateringsikon i systray på Ubuntu 10.04? Jeg får oppdateringer bare en dag i uka nå, før (Ubuntu 9.10) fikk jeg opp et ikon hver dag som minte meg på det.

Lenke til kommentar

Nesten. Jeg har klart å fjerne den dekorasjonen, men openbox tegner en 1px bred ramme rundt alle applikasjoner (unntatt Chromium som har et eget alternativ for å være unntak). Opera har jeg ikke funnet det til.

I Fluxbox kan man fjerne dekorasjonen på de applikasjoner man vil, burde være mulig i Openbox også(?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...