hernil Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Hm, synd ... Uansett, har sett at ved virtualisering så blir det jeg har satt av som swap litt lite. Hva er enkleste måte å ta litt av plassen fra min /home -partisjon og gi til swap -partisjonen? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Har Opera eget PPA? Om de ikke har PPA, så har de i hvert fall en grei pakkebrønn. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Hm, synd ... Uansett, har sett at ved virtualisering så blir det jeg har satt av som swap litt lite. Hva er enkleste måte å ta litt av plassen fra min /home -partisjon og gi til swap -partisjonen? gparted. men husk backup! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Noen her som har erfaringer med SIDUX? Har lyst å teste ut en rolling release, men har tidligere bare erfaringer fra Ubuntu, Debian og delvis Fedora. Utifra det har jeg besluttet at jeg ønsker å holde meg innenfor noe som er Debian-basert. Hva er i såfall deres erfaringer? Edit: Vil aller helst holde meg til Gnome, er dette mulig med SIDUX uten for mye arbeid? Edit2: Etter litt lesning ser jeg at det ikke er noe problem å installere Gnome, men de anbefaler å være forsiktig med oppgraderinger, ettersom at Gnome har en tendens til å bli vanskelig i nye versjoner. Endret 28. juni 2010 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Noen her som har erfaringer med SIDUX? Rolling Sid med KDE? Det må testes ut! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2010 Sixux, både Full KDE og Lite KDE er testet ut i virtuelle maskiner. Det er digg å kunne installere og starte to virtuelle maskiner med 4096MB RAM og 4 cores hver samtidig. Jeg tror Sidux Lite KDE kan bli mitt neste OS på en av arbeidsmaskinene mine som kjører 9.04 i dag slik at jeg kan teste ut de rullende egenskapene til distroen, for av det jeg kunne se var det ingen grafisk forskjell fra Kubuntu som jeg bruker til vanlig til Sidux. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Wtf... betyr dette? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 @b-real: Haha den var faen meg bra! Denne også: Melding: Omstruktureringen (les mer) av "Mobil og PDA" pågår. Arbeidet blir ferdig når cyclo, deres mester, er helt ferdig med flyttingen av tråder, og TSP (cyclos mester) er ferdig med sletting av tomme kategorier. Skal det ikke være et oppdateringsikon i systray på Ubuntu 10.04? Jeg får oppdateringer bare en dag i uka nå, før (Ubuntu 9.10) fikk jeg opp et ikon hver dag som minte meg på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Ser ut som en sånn morsom sak et IT-firma har satt i stand som icebreaker på konferanser og møter. "Vi starter med en liten filmsnutt" også ler alle litt også er stemningen bra til foredraget. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Det er "promovideoen" til JavaZone. Var en del hysterisk morsomme videoer i fjor også, med Espen Eckbo.. men de ser ut som er tatt bort. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Fantastisk bra ^^ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Det er "promovideoen" til JavaZone. Var en del hysterisk morsomme videoer i fjor også, med Espen Eckbo.. men de ser ut som er tatt bort. "Tett på en utvikler" De to første ligger i hvert fall her, og de siste titlene finner du i hvert fall her. Jeg har ikke tid til å lete mer nå. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 "Javel? Hvor er Flexus?" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 http://my.opera.com/ruario/blog/2010/03/30/can-the-title-bar-of-opera-linux-be-removed Nesten. Jeg har klart å fjerne den dekorasjonen, men openbox tegner en 1px bred ramme rundt alle applikasjoner (unntatt Chromium som har et eget alternativ for å være unntak). Opera har jeg ikke funnet det til. Lenke til kommentar
Janvi Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Ser ut til at handelen er "i boks" HP, ny offisiell eier av PALM Lenke til kommentar
olear Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 http://my.opera.com/ruario/blog/2010/03/30/can-the-title-bar-of-opera-linux-be-removed Nesten. Jeg har klart å fjerne den dekorasjonen, men openbox tegner en 1px bred ramme rundt alle applikasjoner (unntatt Chromium som har et eget alternativ for å være unntak). Opera har jeg ikke funnet det til. I Fluxbox kan man fjerne dekorasjonen på de applikasjoner man vil, burde være mulig i Openbox også(?). Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Hmm... Det er da fullt mulig å fjerne vindusdekorasjon på applikasjonsbasis i openbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå