Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VirtualBox fungerer headless, google "virtualbox headless".

KVM er fint. Hva skulle vært så skummelt med det?

Takk for svar :)

Søkte på Virtualbox og fant ut at det ikke kunne installeres headless gjennom pakkebrønnen, men mulig jeg må endre den oppfatningen etter litt mer leting.

Tror jeg skal ta en ekstra titt på KVM, kanskje det ikke er så ille :)

Lenke til kommentar

Føler dette blir litt som å spørre om hva som er best av Mac og PC blant Linux-folket, men here goes^^

Hva slags program anbefales for utvikling av nettsider? Har tidligere brukt Dreamweaver og i grunn funnet meg litt til rette i det. Nyttig med forhåndsvisning i tillegg til panel med css på siden osv. Programmet må støtte autofullføring av html, css og php som minimum.

Benytter Ubuntu 10.04 med Gnome :)

Lenke til kommentar

Noen som kjenner til nettverkskortdriveren i Ubuntu 10.04? Plutselig sluttet alt nettverk å funke (lokalt og internett), helt uten forvarsel eller beskjed. Bør jeg prøve å installere driveren på nytt, nedgradere kjernen (update for et par dager siden?) eller lete etter konfigurasjon på den jeg har nå?

Eller noen forslag til andre løsninger?

Lenke til kommentar

Noen som kjenner til nettverkskortdriveren i Ubuntu 10.04? Plutselig sluttet alt nettverk å funke (lokalt og internett), helt uten forvarsel eller beskjed. Bør jeg prøve å installere driveren på nytt, nedgradere kjernen (update for et par dager siden?) eller lete etter konfigurasjon på den jeg har nå?

Eller noen forslag til andre løsninger?

For å si det åpenbare: Høyreklikk på nettverksikonet, trykk på enable network.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...