pgdx Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Oh noes, enda noen grunner for ikke å bruke Linux. Hele fem denne gangen. Jeg er litt usikker nå om folk tok den artikkelen seriøst eller ikke, men jeg tok den ihvertfall som en spøk... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Så hvis første setning hadde stemt, hadde det vært helt grusomt?Grusomt? Meh, folk må vel få stemme som de vil. Men sett at Egil.B egentlig er f.eks. sosialist ville et FrP resultat være fælt, kanskje... Jeg synes at FrP er ganske så grusomt, ja... Det heller litt mot det umenneskelige. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Så hvis første setning hadde stemt, hadde det vært helt grusomt?Grusomt? Meh, folk må vel få stemme som de vil. Men sett at Egil.B egentlig er f.eks. sosialist ville et FrP resultat være fælt, kanskje... Jeg synes at FrP er ganske så grusomt, ja... Det heller litt mot det umenneskelige. Det samme mener jeg om Ap, SV og RV... Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 jippi... nå kan vi ha party flamewar i tillegg til de vanlige krigene i *NIX miljøet. *olefiver skyter parti diskusjonen* Mer interessant er, som vi har snakket om for noen sider siden, partiets stilling til åpne standarder/formater og så videre ... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Beta 2 av OO 2.0 er ute Har fulgt med på OpenOffice 2 gjennom alle 1.9.x-versjonane, og denne nye betaen (1.9.125) er bra, og merkbart raskare enn dei eldre versjonane. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Mer interessant er, som vi har snakket om for noen sider siden, partiets stilling til åpne standarder/formater og så videre ... Da antar jeg du leste RVs svar til EFN? Jeg postet det noen sider tilbake. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) seff. RV har mye bra for seg dem. Hinta du hit nå: Velmont: Hvis du stemmer i Hordaland eller Oslo, bør du stemme RV! Ellers bør du stemme SV.Godt jeg ikke bor i Oslo slik at jeg kan stemme SV Endret 30. august 2005 av olefiver Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Godt nytt for alle som er glade i Opera. Opera gir ut gratis registreringsnøklar til alle som vil ha, men berre i dag. http://my.opera.com/community/party/reg.dml Berre å taste inn e-posten, så får ein nøkkel. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Nøklene lå faktisk ute på websiden et lite øyeblikk. Jeg fikk snappet opp nøkler for windows og x86-linux, men det er vel kanskje litt på kanten å poste de her? EDIT: gjort i en annen tråd. Endret 30. august 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
bluet Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg endte opp med Frp. Undret litt over det noe motstridende resultatet, men det viste seg at jeg hatte misforstått skalaen og krysset av motsatt av mine meninger Det samme skjedde med meg den første gangen. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hinta du hit nå:Velmont: Hvis du stemmer i Hordaland eller Oslo, bør du stemme RV! Ellers bør du stemme SV.Godt jeg ikke bor i Oslo slik at jeg kan stemme SV Den der las eg ikkje! Men. Altså; eg bur i Stavanger. Mange som stemmer høgre her, faktisk. Iallfall i kommuneval. Vonar me gjer det betre no. Vekk med den kortsiktige egoismen. Uvettig egoisme. Kunne dei heller ikkje vore «smart egoistisk» om dei absolutt skal vere så egosentrerte? Miljøpartiet Dei Grøne står nærast meg, iallfall etter det lille eg veit. RV. Hm. Om eg skal snakke om RV og SV så ligg eg vel midt mellom dei (rart, sidan eg har pleid liggje mellom AP og SV. Men AP er jo eit sosialliberalistisk sentrumsparti no! Fysj! SV er gamle AP, men beveger seg stadig nærare det vonde marknadsliberalismen som skapar enorme skil i samfunnet). Eg veit ikkje kva det blir før eg har stemt med andre ord! MDG, RV eller SV. Alle er linux- venlege :] Endret 31. august 2005 av Velmont Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Når vi snakker om linuxvennlighet: Var på DNA's valgbod i Oslo for en uke siden, spurte dem litt om åpen programmvare/standarder. De to jentene som sto der (fra AUF) visste utrolig mye om det, og det ble en skikkelig koslig diskusjon Kjente Yrvin gjorde de au. Forøvrig så sitter da Yrvin (leder for skolelinux) på fylkestinget i Akershus for Ap? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Når vi snakker om linuxvennlighet: Var på DNA's valgbod i Oslo for en uke siden, spurte dem litt om åpen programmvare/standarder. De to jentene som sto der (fra AUF) visste utrolig mye om det, og det ble en skikkelig koslig diskusjon Kjente Yrvin gjorde de au. Forøvrig så sitter da Yrvin (leder for skolelinux) på fylkestinget i Akershus for Ap? Stilig Dei som kjenner Yrvin har vel fått eit par foredrag om temaet, vel? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan ikke politikknissene lage en egen tråd om hva som er best å stemme på? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Kan ikke politikknissene lage en egen tråd om hva som er best å stemme på? Denne nissen støtter det. F.eks. HER eller kanskje mer passende HER. --- Tilbake til *NIX. Det er blitt flere postinger av typen "jeg vil prøve linux, men hva skal jeg velge / hvordan skal jeg gjøre?" på Linux/Unix hjørnet av forumet i det siste, syns jeg i hvert fall. Linux.com har publisert en meget grei artikkel om fem "feil" som nye linux brukere ofte gjør, eller kanskje ofte gjør. Nyttig og fornuftig lesing, også for oss som innimellom bedriver "anbefalingskrig". Five mistakes GNU/Linux neophytes make Endret 31. august 2005 av olefiver Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 noen som vet hvordan man endrer personlig bilde i gaim (msn_klient) Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 "dra og slipp" ønsket bilde inn i profilen din. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Kan ikke politikknissene lage en egen tråd om hva som er best å stemme på? Denne nissen støtter det. F.eks. HER eller kanskje mer passende HER. --- Tilbake til *NIX. Det er blitt flere postinger av typen "jeg vil prøve linux, men hva skal jeg velge / hvordan skal jeg gjøre?" på Linux/Unix hjørnet av forumet i det siste, syns jeg i hvert fall. Linux.com har publisert en meget grei artikkel om fem "feil" som nye linux brukere ofte gjør, eller kanskje ofte gjør. Nyttig og fornuftig lesing, også for oss som innimellom bedriver "anbefalingskrig". Five mistakes GNU/Linux neophytes make folk må jo gjerne skrive litt her: Linux-boken på wikibooks Endret 31. august 2005 av kyrsjo Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 folk må jo gjerne skrive litt her:Linux-boken på wikibooks Her er det åpenbare feil: GNU/Linux har ingen sammenheng med UNIX, og bør ikke blandes med UNIX heller. Man bruker Linux og UNIX om hverandre. Dette er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå