anders iver Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 En midlertidig løsning kan være å lage en symlink fra libgtk-1.2.so.0 til libgtk-2.0.so eller tilsvarende. Kan ikke garantere at det fungerer, men hvis du ikke får problemer med det slipper du i alle fall en nedgradering av libgtk (som ville påvirket store deler av systemet) mens du venter på en nyere versjon av uplink. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tror nok det skal mye til at det vil fungere.. meg bekjent er det store endringer i APIet fra gtk1.x til gtk2.x. Det er imidlertid fullt mulig å ha gtk1.x og gtk2.x installert samtidig, så det finnes sikkert en pakke ett eller annet sted.. ellers må man i verste fall kompilere fra kildekode. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dommedag er her, hell freezes over osv. ... ... utviklingen av E17 akselererer! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Wow, kanskje E17 kommer ut før Duke Nukem Forever likevel, da.. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen anmeldere har jo allerede fått tak i Duke Nukem Forever, så jeg tror ikke det (ref) Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei Har fått noen rare problemer med Ubuntuen min. Den har fungert helt fint inntil nylig. Jeg skal innrømme at jeg ikke har vært så flink til å trykke på shutdown og bare har slått den av, men trodde ikke det skulle bli så my problemer ut av det. Først ble hele X (kjører gnome) uresponsivt, så alt loada men var ikke mulig å trykke på noe. Kunne helt fint starte ting fra terminalen men hjalp fortsatt ikke fordi man ikke kunne trykke på programmet som kom opp. Etter utallie restart med gdm uten hell prøvde jeg å starte compiz manuelt og nå funker hvertflal desktopen til en viss grad. Det hele er utrolig treigt og det henger seg opp flere ganger før det går videre. Jeg har CPU frequency i startmenyen og det som før gikk til 3.noe ghz (altså det prossesoren er på) går ikke nå mer enn 1.70 GHZ på performance. Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette? Slik situasjonen er nå er den utholdelig. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvordan er temperaturen på CPU-en? Er det en bærbar? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Er det noen som har sett noe på koden til ChromiumOS? Og prøvd å bygge den? http://www.chromium.org/chromium-os/ Ser ut som google har gjort dette til en ganske rett-fram øvelse med masse script. Endret 20. november 2009 av Smif Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Endelig funka bankid for meg med openjdk i arch Har det funka for noen andre tidligere? Eller er det bare jeg som har hatt "uflaks"? Testet nettopp dette i Fedora 12. BankID funket ut av boksen. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 ChromeOS = Splashtop/ExpressGate, i følge denne blogposten. atlef. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Wow, jeg har alltid trodd at Chromium var en "dårlig" kopi av Google Chrome, så jeg har aldri prøvd det. Til nå. Faen så bra! Bygger Chromium på GTK? Bruker det Metacity? Endret 21. november 2009 av Xecuter Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Lest litt om Chromium i det siste, er det en lettvekter som vil passe bra til netbooks? Noen som vet om det noen gang kommer til å være mulig å endre loginscreen, gdm-theme, på ubuntu 9.10 en gang? Hvor ligger problemet, er det nye ubuntu eller nye Gnome som er idiotisk og skal være brukervennelig? Syns den nye hvor en måtte trykke på brukernavn, så taste passord var lite effektiv, speiselt på en liten og litt treg asus eee. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg bruker Chromium på min Eee 900, og det er merkbart raskere enn Firefox 3.5. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noe adblock-mulighet i Chromium nå? Bruker selv Opera på Eee'en, mye lettere enn Firefox ihvertfall. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 eller nye Gnome som er idiotisk? Nyeste Gnome (ikke bare GDM, dessverre) er et slett stykke arbeid som gir seg utslag i en del bugs her og der, i tillegg til manglende funksjonalitet. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Ja, har prøvd å leke litt med det, med da bugget det seg helt. Så siden det var helt ny instalasjon bare la jeg inn igjen De kunne jo valgt en litt mer vakkert bilde da, og ikke like tung! Endret 21. november 2009 av zeltex Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Får jeg noe problemer hvis jeg bruker felles /home for Ububuntu og Kubuntu? (jeg vet man kan installere både gnome og kde under Ubuntu men det ønsker jeg ikke). Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tviler på det, så sant det ikke er noen kritiske forskjellige konfigurasjoner som ligger i konfiurasjonsfilene i home mappa de. Tviler på det egentlig. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Må si jeg virkelig har sansen for OpenSuse 11.2! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Får jeg noe problemer hvis jeg bruker felles /home for Ububuntu og Kubuntu? Du kan ha mine bilder og filmer på samme partisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå