Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan oppdaterer jeg kjernen enklest mulig da? Har 2.6.12.5 fra før av. Bruker Slackware 10.1. Regner med at jeg ikke må kompilere alt en gang til.... og at jeg egentlig ikke trenger å kjøre noe "make menuconfig" etc.

Kopier din gamle .config til mappen hvor du har 2.6.13. Gå igjennom at alt stemmer, så kompilerer du kernelen på samme måte som før.

Lenke til kommentar
Oh noes, enda noen grunner for ikke å bruke Linux. Hele fem denne gangen.

Like godt å ringe Darl med en gang å si at vi gir opp.

Hehe. Ser ut som en bitter person som ikke gjorde jobben sin. Og han slet med Xandros? Jeg har Slackware kjørende på min multimediamaskin, og det fungerer som bare det. Han klager på at GNU/Linux er dyrt også ved å trekke frem Red Hat og Novell. Det han unnlater å nevne, er at dette er rettet mot bedriftsmarkedet, og tilsvarende windows-systemer er mye dyrere.

Unpatched Linux systems? Oh, they last months, but what's the fun of that?

Man merker fort at denne fyren er en idiot.

Lenke til kommentar
Oh noes, enda noen grunner for ikke å bruke Linux. Hele fem denne gangen.

Like godt å ringe Darl med en gang å si at vi gir opp.

Hehe. Ser ut som en bitter person som ikke gjorde jobben sin. Og han slet med Xandros? Jeg har Slackware kjørende på min multimediamaskin, og det fungerer som bare det. Han klager på at GNU/Linux er dyrt også ved å trekke frem Red Hat og Novell. Det han unnlater å nevne, er at dette er rettet mot bedriftsmarkedet, og tilsvarende windows-systemer er mye dyrere.

Unpatched Linux systems? Oh, they last months, but what's the fun of that?

Man merker fort at denne fyren er en idiot.

Det er vel ganske opplagt at han er ironisk?

Endret av Garathor
Lenke til kommentar
Det er vel ganske opplagt at han er ironisk?

Den var nok ironisk ja...Siste tre setningene fra artikkelen:

And so...

When you really think about it, you can see why there are lots of reasons not to use Linux.

There just aren't any good ones.

EDIT: Beta 2 av OO 2.0 er ute :w00t:

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar
Jeg endte opp med Frp. Undret litt over det noe motstridende resultatet, men det viste seg at jeg hatte misforstått skalaen og krysset av motsatt av mine meninger :p

Hahahhahhhahah! Eg blei seriøst redd for deg då eg las den fyrste setninga. Men det

var då endeleg bra at det var ein slik feil ;)

Lenke til kommentar
Så hvis første setning hadde stemt, hadde det vært helt grusomt?
Grusomt? Meh, folk må vel få stemme som de vil. Men sett at Egil.B egentlig er f.eks. sosialist ville et FrP resultat være fælt, kanskje...

Hadde han derimot fått Hvit valgallianse som toppresultat hadde jeg og blitt skremt.

Endret av olefiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...