Hell Toupée Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 65% på SV og 61% på AP. Stod akkurat i tråd med mine forventninger. Lenke til kommentar
olear Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Kernel 2.6.13 har kommet ut. Største nyheten er at DevFS har nå blitt fjernet. BTW: Bruker ikke Arch DevFS som standard? Endret 29. august 2005 av olear Lenke til kommentar
Kristian2 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) BTW: Bruker ikke Arch DevFS som standard? Arch formante folket til å gå over til udev 13. juni. men arch er jo en gjør-det-selv-dstro på mange måter... så kanskje noen blir tatt på senga... EDIT: "tatt på senga" heter det Endret 29. august 2005 av Kristian2 Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan oppdaterer jeg kjernen enklest mulig da? Har 2.6.12.5 fra før av. Bruker Slackware 10.1. Regner med at jeg ikke må kompilere alt en gang til.... og at jeg egentlig ikke trenger å kjøre noe "make menuconfig" etc. Lenke til kommentar
olear Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvordan oppdaterer jeg kjernen enklest mulig da? Har 2.6.12.5 fra før av. Bruker Slackware 10.1. Regner med at jeg ikke må kompilere alt en gang til.... og at jeg egentlig ikke trenger å kjøre noe "make menuconfig" etc. Kopier din gamle .config til mappen hvor du har 2.6.13. Gå igjennom at alt stemmer, så kompilerer du kernelen på samme måte som før. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kopier .config inn i mappa der den nye kjerna vart pakka ut. Køyr så "make oldconfig". Den spør då kun om nye ting som er lagt til i kjerna. Etter det er det som vanleg, med "make" og "make modules_install" Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Takk.....men skal jeg laste ned hele kildekoden (på ca 30-40 mb), eller bare kildekoden til selve patchen (den på ca 5 mb)? Lenke til kommentar
olear Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Anbefaler at du laster ned hele. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ok. Da gjør jeg det Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Oh noes, enda noen grunner for ikke å bruke Linux. Hele fem denne gangen. Like godt å ringe Darl med en gang å si at vi gir opp. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Oh noes, enda noen grunner for ikke å bruke Linux. Hele fem denne gangen.Like godt å ringe Darl med en gang å si at vi gir opp. Hehe. Ser ut som en bitter person som ikke gjorde jobben sin. Og han slet med Xandros? Jeg har Slackware kjørende på min multimediamaskin, og det fungerer som bare det. Han klager på at GNU/Linux er dyrt også ved å trekke frem Red Hat og Novell. Det han unnlater å nevne, er at dette er rettet mot bedriftsmarkedet, og tilsvarende windows-systemer er mye dyrere. Unpatched Linux systems? Oh, they last months, but what's the fun of that? Man merker fort at denne fyren er en idiot. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg endte opp med Frp. Undret litt over det noe motstridende resultatet, men det viste seg at jeg hatte misforstått skalaen og krysset av motsatt av mine meninger Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Oh noes, enda noen grunner for ikke å bruke Linux. Hele fem denne gangen.Like godt å ringe Darl med en gang å si at vi gir opp. Hehe. Ser ut som en bitter person som ikke gjorde jobben sin. Og han slet med Xandros? Jeg har Slackware kjørende på min multimediamaskin, og det fungerer som bare det. Han klager på at GNU/Linux er dyrt også ved å trekke frem Red Hat og Novell. Det han unnlater å nevne, er at dette er rettet mot bedriftsmarkedet, og tilsvarende windows-systemer er mye dyrere. Unpatched Linux systems? Oh, they last months, but what's the fun of that? Man merker fort at denne fyren er en idiot. Det er vel ganske opplagt at han er ironisk? Endret 30. august 2005 av Garathor Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Man merker fort at denne fyren er en idiot. Japp. When you really think about it, you can see why there are lots of reasons not to use Linux. There just aren't any good ones. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Det er vel ganske opplagt at han er ironisk? Den var nok ironisk ja...Siste tre setningene fra artikkelen: And so... When you really think about it, you can see why there are lots of reasons not to use Linux. There just aren't any good ones. EDIT: Beta 2 av OO 2.0 er ute Endret 30. august 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg endte opp med Frp. Undret litt over det noe motstridende resultatet, men det viste seg at jeg hatte misforstått skalaen og krysset av motsatt av mine meninger Hahahhahhhahah! Eg blei seriøst redd for deg då eg las den fyrste setninga. Men det var då endeleg bra at det var ein slik feil Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Jeg endte opp med Frp. Undret litt over det noe motstridende resultatet, men det viste seg at jeg hatte misforstått skalaen og krysset av motsatt av mine meninger Haha... Jeg begynte nesten å lure litt der, ja... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Så hvis første setning hadde stemt, hadde det vært helt grusomt? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Så hvis første setning hadde stemt, hadde det vært helt grusomt?Grusomt? Meh, folk må vel få stemme som de vil. Men sett at Egil.B egentlig er f.eks. sosialist ville et FrP resultat være fælt, kanskje... Hadde han derimot fått Hvit valgallianse som toppresultat hadde jeg og blitt skremt. Endret 30. august 2005 av olefiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå