enden Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 De som gidder å søke finner fort ut at dette har vært tatt opp flere ganger tidligere, og at responsen ikke har vært positiv. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 QUOTE (enden @ 10/04/2005 : 21:03) De som gidder å søke finner fort ut at dette har vært tatt opp flere ganger tidligere, og at responsen ikke har vært positiv. Vel, responsen som har kommet nå har vært positiv... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Er vell mer stemning for det nå.. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 QUOTE (Luzifer @ 10/04/2005 : 22:09) Er vell mer stemning for det nå.. De som er mot bruker vel ikke krefter på å fortelle at de er i mot. De som er for bruker selvfølgelig krefter på det. Jeg har funnet ut at jeg synes hw kan bruke positive krefter andre steder enn på enda flere fora :-) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 De som er imot trenger jo ikke å holde seg inn på mus/tastatur-forumet. La de som vil være der Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Jepp, responsen fra de fleste her har vært positiv. Tror det er på tide å lage et slikt forum. Og hva er galt med å ta opp en ting flere ganger? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ja, jeg støtter dette fullt ut. Det trengs absolutt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Bare meg som synes det er på tide at en moderator uttaler seg skikkelig her? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 QUOTE (Mongo FuRY @ 14/04/2005 : 17:52) Bare meg som synes det er på tide at en moderator uttaler seg skikkelig her? Nei. Jeg syns også en tastatur/mus-kategori høres ut som en god ide, og hvis det skal være noe poeng med en kategori som heter "Tilbakemeldinger om forumet" bør også moderatorene uttale seg skikkelig når noen kommer med et konstruktivt forslag. Ikke bare komme med et grettent grynt en uke etter at posten ble opprettet. Ærlig talt! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 QUOTE (Jon@s @ 16/04/2005 : 23:28) QUOTE (Mongo FuRY @ 14/04/2005 : 17:52) Bare meg som synes det er på tide at en moderator uttaler seg skikkelig her? Nei. Jeg syns også en tastatur/mus-kategori høres ut som en god ide, og hvis det skal være noe poeng med en kategori som heter "Tilbakemeldinger om forumet" bør også moderatorene uttale seg skikkelig når noen kommer med et konstruktivt forslag. Ikke bare komme med et grettent grynt en uke etter at posten ble opprettet. Ærlig talt! Enig der. Hvis "Tilbakemeldinger om forumet" skal ha en funksjon, nytter det ikke bare at en gretten mod slakter forslaget. Forslaget har trossalt mottat positive tilbakemeldinger, så hvis det ikke blir noe av kategorien, krever jeg i det minste en forklaring. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 QUOTE (enden @ 10/04/2005 : 20:03) De som gidder å søke finner fort ut at dette har vært tatt opp flere ganger tidligere, og at responsen ikke har vært positiv. Jeg må bare få si at jeg er enig med enden. Temaet har vært oppe før og det er mer enn bare "en gretten moderator" som har stemt mot forslaget. Jeg husker ikke hele argumentasjonen nå, men i korte trekk gikk det ut på at forumethar nok kateogorier som det er og at det faktisk vil virke mot sin hensikt å skille mus og tastatur ut i en egen kateogori. Hensikten er selvfølgelig at forumet skal være oversiktlig. Men for mange kateogorier vil også minke oversiktligheten. Det blir altså en veiing for og i mot, og jeg skjønner at det fortsatt kan være noen som ville foretrukket flere kateogorier. Uansett, jeg og de andre moderatorene som dikuterte dette kom frem til at det var mest hensiktsmessig å beholde tastatur og mus under "alt annet om hardware". Håper dette var et godt nok svar for dere. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jaja, jeg er nå fortsatt for Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 For mange kategorier? Hmm, syntes ikke det er noe problem i det hele tatt. Skal man begynne å kutte ned på kategorier som trengs fordi man mener det blir for mange av dem? Og når man er inne på hardware delen så syntes jeg det hadde vært fint med en egen del for hver av delene i pc'en. Det heter jo tross alt hw.no og burde jo ha en mus og tastatur kategori, da det er masse spørsmål om dette. Syntes det var en litt vag argumentasjon. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vi har jo "alt annet om hardware" til tastaturer, mus og andre enheter som ikke dekkes av de andre kateogoriene. Bare for å sette det på spissen så ville det blitt rot om man skulle hatt egen kateogori for mus, tastatur, blåtann-adaptere, minnekortlesere, SCSI-utstyr, musematter, skrivebordsutstyr, styrespaker, dansematter, amiga, osv osv. Dette er selvfølgelig satt på spissen, men det er i hvertfall en viktig del av grunnen til at vi ikke har valgt å lage en egen kateogori for mus og tastatur. Jeg husker som sagt ikke i farta alle argumentene vi la til grunn for beslutnignen. Men det er ikke dermed sagt at dette er en fasit for alltid. Jeg tviler på at det blir revurdert i det nærmeste, men utelukker ikke muligheten for at det vil revurderes i fremtiden. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 QUOTE (Simen1 @ 20/04/2005 : 21:24) Bare for å sette det på spissen så ville det blitt rot om man skulle hatt egen kateogori for mus, tastatur, blåtann-adaptere, minnekortlesere, SCSI-utstyr, musematter, skrivebordsutstyr, styrespaker, dansematter, amiga, osv osv. Nå har ikke brukerne gitt uttrykk for alle de der kategoriene heller da, det er kun snakk om en kategori for mus og tastatur. Om det blir for mye rot burde dere heller fjerne off-tpoic delen! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er vel ikkje snakk om det totale antallet kategorier på heile forumet, men at delfora blir store og uoversiktlege Viss ein ser forkjellen mellom http://forum.hardware.no og http://forum.programmer.no så er vel overbefolkninga i den eine delen åpenbar. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Overklokking og programmeringsdelen er jo også store da.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Hva med å la brukerene bestemme? Mitt forslag: Lage en vote om det, og hvis det er nok som vil, kan moderatorene OG forumbrukerne diskutere det, og (prøve) å bli enige om en løsning. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Ja.. helt enig. Skal et dusin moderatorer ha flertall over antallet av forumets brukere? La oss stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg