Gå til innhold

Hva med egen kategori for mus,tastatur o.l

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være enig i det; å samhandle aktive emner i en samlekategori er ikke alltid ønskelig, ettersom det gjør forumet en tanke mer uordnet og kaotisk. Det er best å plassere tråder innunder den kategorien som er mest beskrivende for emnet.

På en annen side kan et overflod av ymse forumkategorier medføre at nykommerene går seg vill i den tilsynelatende jungelen og dermed feilposter tråder, men majoriteten av brukerene tjener på et mer logisk system.

Kategorien blir altså for input devices. Det norske ekvivalenten for dette er "innenheter". Kanskje kunne den blitt hetende dette, dersom vi skulle komme så langt?

Lenke til kommentar

QUOTE (aadnk @ 05/04/2005 : 21:12)
Kategorien blir altså for input devices. Det norske ekvivalenten for dette er "innenheter". Kanskje kunne den blitt hetende dette, dersom vi skulle komme så langt?

Innenheter høres bra ut, bare folk forstår hva man diskuterer i kategorien.

Hvis vi gjør det lett å forstå hva kategorien handler om, tror jeg ikke det skal være et stort problem for nye brukere.

Lenke til kommentar
Her diskuteres mus og joystick, i dette forumet er det spørsmål om høyttalere, mens her debatteres skjermer. Jeg mener vel at et felles forum for alle "innenheter" (eller "tilbehør til pc" som jeg synes låter bedre) både samler nyttige tråder - og overlapper andre fora. To steder å lete etter samme emner. Så er splittet i synet *synge på toto :fun:*
Lenke til kommentar

Har tenkt over dette en stund, men har ikke "turt" å lage en ny tråd, hehe, fordi jeg tror dette har blitt tatt opp mange ganger før og siden det ikke er kommet opp noen kategori så ble vel svaret nei. Skjønner ikke helt hva som hadde vært problemet med det da.

Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 07/04/2005 : 20:04)
Jeg er så_å_si sikker på at en slik kategori vil bli oversvømmet av spørsmål som "hvilket tastatur/mus skal jeg velge?"

Men nå er jo stort sett alle kategorier preget av det da. Ser jo hele tiden "hvilket kabinett bør jeg velge?", "hvilke rambrikker er best?" osv..

Lenke til kommentar

QUOTE (Luzifer @ 07/04/2005 : 19:06)
Jeg er så_å_si sikker på at en slik kategori vil bli oversvømmet av spørsmål som "hvilket tastatur/mus skal jeg velge?"

Men nå er jo stort sett alle kategorier preget av det da. Ser jo hele tiden "hvilket kabinett bør jeg velge?", "hvilke rambrikker er best?" osv..

Det er det vi har Stickey's til :)

Om en slik kategori blir laget, kan jeg godt lage en guide om hva som finnes av mus/musematter.

Lenke til kommentar

QUOTE (Mongo FuRY @ 08/04/2005 : 13:52)
QUOTE (Luzifer @ 07/04/2005 : 19:06)

Det er det vi har Stickey's til :)

Om en slik kategori blir laget, kan jeg godt lage en guide om hva som finnes av mus/musematter.

Hvorfor ikke "annsette" en som kan mye og er oppdater innenfor noe til å ha en sticky som blir oppdatert og hvor det kommer en objektiv mening om hva som er bra innenfor hvert emne? En som får i oppdrag å passe på "Hvilken CPU skal jeg kjøpe" en til "Hvilket HK", "Hvilken mus" osv.

Det må jo selvfølgelig bli en fast bruker og en som kan mye og er til å stole på... Tror det hadde vært en god ide, jeg ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...