Atrof Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hmm synes det var mye du fikk igjen, men de måtte antaglivis for å sikre seg i fremtiden når de sender ut feilsendte varer. Tror ikke du hadde fått så mye hvis du ikke hadde skrivd om det. Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 1520,- er 16% av 9500,- så det var jo ikke avsindig mye. Men likevel en fin gest fra Komplett sin side. Lurer på om det er standard at de gir belønning av denne graden, eller om det var pga publisiteten og det faktum at Kenny spurte om en belønning av denne størrelsen (HK-et altså)... Helt enig med at ærlighet varer lengst, men det er vel veldig få av oss som er helt hevet over enhver egoistisk tanke i slike sammenhenger. Det blir en personlig utfordring, og i dette tilfellet ble det jo en lykkelig slutt både for Kenny og Komplett. :wink: Lenke til kommentar
Savage Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Siden det er noen medarbeidere som jobber i komplett som leser forumet her også... Ingen i Komplett som har lyst til å sende meg litt ekstra varer også? Så kan jeg levere dem tilbake og få en finnerlønn jeg og? :razz: Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Dette er jo morsomt. De fleste av oss har vel hoert om ting som dette. Selv maa jeg tilstaa at jeg en gang i tiden bestilte en harddisk - men nei, firmaet var utsolgt for denne typen hd'er. Saa jeg skulle faa tilsendt en hd fra det store utland, heller. Greit nok, jeg faar smoere meg med tolmodighet tenkte jeg. En uke senere kom harddisken paa postkontoret, og jeg ble jo glad fordi hd'en kom raskere enn jeg hadde regnet med. To uker senere fikk jeg mail om at hd'en var kommet til firmaet's lager, kunne jeg komme og hente den? Jo, DET KUNNE JEG! Foroevrig stod det en gjeng med kristne utafor Uni'et idag og leverte ut saane smaa hefter om Jesus & Co. Det gikk vel 7 minutter med prat med dem foer konklusjonen deres ble at jeg kom til aa brenne med Adolf Hitler i ******* i all evighet. Saann bare nevnt i forbi-farten. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
egils Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Det er litt rart at de sender så mye feil, jeg fikk for lenge siden en P III 650 Mhz i posten den kostet 175 kroner, billig det? Jeg skulle hatt en cpu vifte men fikk da cpu'en istedenfor.Tror den kostet nærmere 3000 kroner den gangen. Jeg sendte den tilbake til komplett å fikk 25 cdr pluss et spill i belønning :smile: Lenke til kommentar
sete Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 dette var da en lykkelig slutt :smile: du handlet rett og fikk belønning for det, uten at samvittigeten berøres:D Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-26 11:59, Hidden skrev:...BTW - DoctorDoogie: Vær litt forsiktig med å skjære alle over en kam, ikke alle gate-evangelister er som folka du traff på. Jeg har aldri støtt på noen av dem som har fortalt meg slike ting anyways. Var du stygg i kjeften eller no? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-07-26 12:01 ]</font> Vel... Ettersom praten kretset litt rundt ******* og hvem som kom ditt, saa proevde jeg aa forstaa hvordan det hadde seg at folk som brant i ******* for all evighet kunne bli straffet forskjellig( som dem mente da ). Saa jeg spurte saa troskyldig om ovnene i ******* hadde termostat innebygget, eller hvordan det hang isammen. Men da klikka det seff for dem, og det ble: "You are mocking GOD, brother! Do you known what happens to people who MOCK GOD!?! They will go to HELL" etc etc. Naa vet jeg selvsagt ikke hvordan "alle" kristne er, men jeg synes det er underholdende aa riste litt i dem jeg treffer for aa se hvor mye dumt som kan dette ut av dem. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Har faktisk tenkt å svindle min egen søster...Hun skal kjøpe seg en PC. Skal svindle henne for et skjermkort Har bestilt Hercules 3D Prophet FDX8500LE 128MB DDR. hehe.... Det skjermkorte tar eg selv, så putter eg mitt gammle Radeon 64MB DDR ViVo i hennes..... Så evig LOL! Å så sin egen søster da! :-] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Har selv gjentatte ganger fått utlevert pakker fra Databutikken.com uten og betale noe, de er postordre men betjeningen i butikkene tror det er vanlig pakke, må bestandig påpeke "det ER postordre", har mang en gang vært fristet til og bare ta pakken og gå, men har på følingen at jeg hadde fått en regning i posten da... Lenke til kommentar
hunk|of Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det var noen som sa at du sikkert fikk et krus eller en caps... Var det ikke en tråd om at kompplett.no solgte boxere med komplett.no? Det er min gjetning... At du får en boxer med komplett.no logoen på i tillegg til en liten finnerlønn. Men, men... Man vet aldri med komplett.no... Og jeg prøver ikke å sverte komplett.no's rykte for de som helt sikkert kommer til å påstå det... Synes det er merkelig mange folk som lurer rundt i skyggen og bare venter på en mulighet til å rakke ned på folk som spøker om komplett.no... Jaja... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Synd du ikke fikk 5x120gb hd'er.. gforce4 osv Lenke til kommentar
drbass Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg er akkurat blitt utsatt for det omvendte. Skulle hente de to harddiskene jeg hadde bestillt forrige lørdag på postkontoret. Betalte og gledet meg til å dra hjem å innstallere disse, men når jeg kom hjem så jeg til min store fortvilelse at de bare hadde sendt en harddisk. SÅ etter en god del banneord og et par slag i bordet ringte jeg komplett og informerte de om saken. Så jeg må sikkert vente en uke til før jeg får den siste. Dette er jo veldig surt, så jeg håper jeg også får et krus som kompensasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå