-=HellBound=- Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 ok, den er fin du :wink: Lurer på hva du får??? :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Som jeg har nevnt i denne trådenfikk jeg en bærbar PC istedenfor en DVD-rom da jeg bestilte PC fra PSData en gang før jul... Bestemte meg for å levere den inn igjen. Tok en telefon og som takk for ærligheten min så fikk jeg med en ektra rambrikke til 400-500 kr. Det blir ikke mange prosentene, men ærlighet er en fin ting! :smile: Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Næ, det er ikke din feil at det sender feil :wink: Hadde det vert en bra bærbar ville eg tatt den selv... 12000-15000kr eller en ram-brikke??? :wink: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Du er en luring du, -=HellBound=-! En vakker dag vil du kanskje skjønne fordelen med å være ærlig... Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Ærlighet varer alltid lengst, og hvis de ikke vil gi deg noe, kan du bare si, "da gidder ikke jeg sende noe" ekstra arbeid uten at det gir noe? nei takk :wink: Og gir de deg ikke noe, kan de ikke tvinge deg til å sende det tilbake heller.. ring og hør med de du. Ærlighet varer alltid lengst.. (selv om det ikke alltid virker sånn) Magnus Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ja, den dag vil komme en dag Det får no være grenser for hva du kan sende tilbake da.. Hadde det komt 10pakker med hvit papir eller 20 Diskettstasjoner til meg i posten ville eg ha sendt det tilbake med en gang.... :razz: Men en bærbar??? (no way) Samme med det som Kenny000 fikk (no way) Hva om du fikk 5 Gainward AGP GeForce4 Ti4600 128MB DDR & 3 Hercules 3D Prophet 8500 128MB DDR skjermkort.... Ville du ha sendt de tilbake da??? (eg ville ikke ) Lenke til kommentar
olen Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg har handlet med Komplett mange ganger og er svært fornøyd med både pris, leveranse og kundebehandling. Selvfølgelig sender du varene tilbake. Alt annet vil være like simpelt tyveri som å ta penger ut av folks lommer (bare ikke like lett å oppdage). Husk at pga. at vi har moral og evnen/kunnskapen til å forholde oss til den er det som gjør at du og alle vi andre bl.a. kan få de beste prisene på det vi ønsker. Dine feilleverte varer må betales av oss alle hvis du ikke oppfører deg kult. El Compadre Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Ærlighet varer alltid lengst.. (selv om det ikke alltid virker sånn)Magnus Ok, det varer lengst men ikke alltid Hadde du funnet en lommebok,mobil,kreditkort da hadde eg levert det tilbake til eieren (sole klart) Men ikke når det gjelder slike ting Hvor ofte skjer det??? Det er 000,00,0001% mulig at det blir deg. Og da er jo det nesten en gave fra gud :wink: Han vil at du skal ha det....(synest synd på deg) Så ja: Ærlighet varer alltid lengst.... Men ikke når det gjelder PC !!! :grin: Har faktisk tenkt å svindle min egen søster... Hun skal kjøpe seg en PC. Skal svindle henne for et skjermkort :smile: Har bestilt Hercules 3D Prophet FDX8500LE 128MB DDR. hehe.... Det skjermkorte tar eg selv, så putter eg mitt gammle Radeon 64MB DDR ViVo i hennes..... Lurt eller ?? [ Denne Melding var redigert av: -=HellBound=- på 2002-07-04 02:21 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 00:10, -=HellBound=- skrev:Sender du det tilbake får du sikkert en krus eller en caps der det står Komplett.no på. De trusene er jo ganske fine da! :lol: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei Kenny000! Det var boxere og ikkje truser :wink: Foresten så oppfordrer eg deg til å ta kontakt. "Ærlighet varer lengst.." Medarbeidere til komplett leser faktisk ein del av det som blir skrevet på forumet. Når det gjelder signaturen din : Kven skal grave den sistes grav? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 De leser nok endel på forumet ja. Jeg kom akkurat ut av dusjoen og skulle finne frem nummeret til komplett.no da de ringte meg og lurte på om jeg hadde mottatt en pakke for mye. De hade nemlig to personer forrige uke som hadde kjøpt MOMO-ratet, og som kasnkje hadde mottatten pakke med noe nettverkskort og noe greier. Jeg skjønte jo da at de hadde sjekket forumet og sikkert fått hjertet i halsen, så jeg sa ikke noe mer. Han spurte om det var noe jeg trengte, og bskjeden som jeg er ønsket jeg meg en 256 MB DDR Cruicial brikke. De koster jo over 600,- kroner, så jeg skal jo si meg fornøyd. De sender meg også en pakkseddel slik at jeg slipper å betale frakt. Det er sikkert noen av dere som mener jeg skulle kjørt litt på og presset dem for med belønning, men jeg sier meg fornøyd! For: Ærlighet varer lengst! Redigert: Glemte å si at jeg fikk også en T-skjorte! _________________ - Den som graver en grav for andre, er ikke arbeidsledig. [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-07-04 11:46 ] Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 11:41, Kenny000 skrev:De leser nok endel på forumet ja. Jeg kom akkurat ut av dusjoen og skulle finne frem nummeret til komplett.no da de ringte meg og lurte på om jeg hadde mottatt en pakke for mye. De hade nemlig to personer forrige uke som hadde kjøpt MOMO-ratet, og som kasnkje hadde mottatten pakke med noe nettverkskort og noe greier. Jeg skjønte jo da at de hadde sjekket forumet og sikkert fått hjertet i halsen, så jeg sa ikke noe mer. Han spurte om det var noe jeg trengte, og bskjeden som jeg er ønsket jeg meg en 256 MB DDR Cruicial brikke. De koster jo over 600,- kroner, så jeg skal jo si meg fornøyd. De sender meg også en pakkseddel slik at jeg slipper å betale frakt. Det er sikkert noen av dere som mener jeg skulle kjørt litt på og presset dem for med belønning, men jeg sier meg fornøyd!For:Ærlighet varer lengst!Redigert: Glemte å si at jeg fikk også en T-skjorte! _________________- Den som graver en grav for andre, er ikke arbeidsledig. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-07-04 11:46 ]</font> For en lykkelig slutt... Kanskje det jeg skrev litt tidligere var å overdrive en del.... p.s Hvordan ser T-skjorta ut...?? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Komplett er jo ålreite de.... :smile: T-skjorten er sikkert av denne typen. (det var den eneste jeg fant der) Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Var en fin og grei deal det der.... :smile: FRD Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Uansett er dere vel klare over at folka på komplett leser det her, ikke sant? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 09:22, Mr.Hassan skrev:Kven skal grave den sistes grav? Det må være den siste som har arbeid. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ærlighet varer nok lengst...En gang fikk jeg plutselig inn 340,- kroner ekstra utenom den vanlige lønnsperioden. Jeg ringte opp lønningskontoret om dette og lurte på hva det var for noe og om de hadde betalt for mye. Det hele var en feiltagelse, pengene ble trekt på neste lønning, men sjefen synes det var så bra gjort at jeg fikk en lønnsforhøyelse på 10 kr timen for det..hehe. Tjente ganske bra på det gitt. Har noen rare erfaringer med å handle ifra Svenske webshopper & andre butikker. Flere ganger har de bare krevd porto og moms når varen har kommet, og ikke noe for selve varen. Bestilte cpu ifra en svensk webshop, og ringte dem og gjorde de oppmerksomme på at de ikke hadde tatt betalt for varen, men etter det hørte jeg aldrig noe. Da tar jeg det for gitt at de tjener såpass at de ikke er avhengige av de pengene..har nemlig fortsatt ikke sett noe til noen regning. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Nå er det gått noen dager, og jeg har sendt inn pakken til komplett. Når det gjelder belønningen jeg fikk spurte jeg om ikke jeg heller kunne få et nytt hovedkort. Hadde ikke turd å håpe på et ja, men det fikk jeg. Et rått et også! Her er alt jeg fikk tilsammen: Komplett.no Boxer S/M Shortlegs med Björn Borg design Komplett.no Krus Sort keramikk med røft design Komplett.no Piquèskjorte Lyseblå og trendy, strl M/L og MSI KT3 ULTRA-ARU Hovedkort for Socket A VIAKT333, ATA/133,Raid, lyd, ATX, USB 2.0 Litt morsomt det med underboksen, men kruset og skjorten er faktisk ganske tøff! Kruset: [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-07-09 00:50 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Regnet nettop ut prisen på det jeg fikk. Varene koster tilsammen: 1520,- NOK Skjønner ikke hvorfor det er så mange som slenger drit om komplett-gutta. De var jo kjempehyggelige. Ikke noe problem å be om hovedkortet! For å runde av, kan jeg gå tilbake til overskriften igjen. For jeg FIKK mye for pengene hos komplett! :smile: Tenke seg til, jeg skulle egentlig kjøpe det rattet hos flexi-data, men de hadde ferie. Solen skinner på meg her i Bergen! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Er nesten stolt av deg Kenny. Bra at det er folk der ute som man kan stole på. Og når det gjelder -=HellBound=-: Ikke regn med at jeg spør deg om du kan passe på maskina mi mens jeg tar en blund viss vi møtes på TG en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå