Kenny000 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg hentet nettop mitt Logitech MOMO Force ratt på posten. Jeg har bestilt dette fra komplett. Jeg betalte ca 1400,- kroner, og fikk utlevert to (?) pakker! Kom hjem og åpnet den største pakken. Der lå rattet. "Hmmm, hva ligger i den andre mon tro?" Åpnet den lille pakken og fant: 5 STK: 3Com Etherlink XL 10/100Mbit PCI Kort 3C905CX-TX-M BULK m/Wake On Lan Pris pr stk: 416,- NOK 10 Stk: Lagringsmedia Tape DLT Tandberg For DLT20/40, 35/70GB, & DLT40/80GB Pris pr stk: 735,- NOK Regnet alt sammen ut og kom frem til at det hele hadde en verdi på på ca 9500,- NOK Hjertet banket fort. Men samvittighetsfull som jeg er (hater å være det), kommer jeg nok til å kontakte dem iløpet av morgendagen. Hvor mye kan jeg kreve som erstatning? 10% finnerlønn? Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 De gikk bare tom for drops, så du fikk dette istedenfor.... Helt sikkert!!! FRD Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 ikke krev, men spør forsiktig om det kanskje kunne være bittelitt finnerlønn, så kanskje de blir så glade at de gir deg 15% :smile: [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-03 18:07 ] Lenke til kommentar
Delux Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 HEHEHEHE !!!! :smile: Komplett var heldige med at de sende utstyret til en ærlig sjel som deg. Hadde de sendt det til meg.... HEHEHE da hadde de ikke hørt noe. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 18:04, dahlfr skrev:De gikk bare tom for drops, så du fikk dette istedenfor.... Helt sikkert!!!FRD Ja, det vil jeg også tro! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-07-03 18:09 ] Lenke til kommentar
wola Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 de nettverkskortene kan da være nyttige :wink: men de lagringsenhetene er da ikke noe å spare på ;P Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 18:13, wola skrev:de nettverkskortene kan da være nyttige :wink: men de lagringsenhetene er da ikke noe å spare på ;P Det var også min første tanke. Nettverkskortene er jo av høyere kvalitet enn det jeg har. Og så har jeg jo for endel år fremover også! Men det er nok ikke noe problem å få solgt diverse dersom jeg går inn for det. Og da kan jeg bli RIK! [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-07-03 19:28 ] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Nå skal det vel sies at det er nok ikke HELT umulig at de finner ut av feilforsendelsen heller da. Og da sitter du FINT i det hvis du allerede har solgt alt sammen. Hehe. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hva med å legge ut annonse på bruktmarkedet ? Sikkert noen slanter å tjene på det der. Frekt? neh. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 18:01, Kenny000 skrev:Jeg hentet nettop mitt Logitech MOMO Force ratt på posten. Jeg har bestilt dette fra komplett. Jeg betalte ca 1400,- kroner, og fikk utlevert to (?) pakker!Kom hjem og åpnet den største pakken. Der lå rattet. "Hmmm, hva ligger i den andre mon tro?"Åpnet den lille pakken og fant:5 STK: 3Com Etherlink XL 10/100Mbit PCI Kort3C905CX-TX-M BULK m/Wake On LanPris pr stk: 416,- NOK10 Stk:Lagringsmedia Tape DLT TandbergFor DLT20/40, 35/70GB, & DLT40/80GBPris pr stk: 735,- NOKRegnet alt sammen ut og kom frem til at det hele hadde en verdi på på ca 9500,- NOKHjertet banket fort. Men samvittighetsfull som jeg er (hater å være det), kommer jeg nok til å kontakte dem iløpet av morgendagen. Hvor mye kan jeg kreve som erstatning? 10% finnerlønn? Du kan jo ikke bare sende det tilbake... Komplett bruker jo å svindle kundene, så da kan jo kundene svindle dem.... Men hvis du skal sende det noen steder hvorfor ikke sende det til meg? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Du kan jo ikke bare sende det tilbake... Komplett bruker jo å svindle kundene, så da kan jo kundene svindle dem.... Pleier Komplett å svindle folk? Oi oi ... da har jaggu jeg vært heldig *overspiller 'en smule'* Jeg håper du har et godt grunnlag for denne påstanden. Svindel er en ganske heftig ting å komme med, og tro det eller ei, det er faktisk straffbart å kalle folk/bedrifter for svindelere uten grunn! At en del folk på dette forumet ikke skjønner hva begrepet innebærer, er INGEN unnskyldninger for å komme med sånt piss... Selv om dette sannsynligvis var en spøk fra din side, så var det likevel en skikkelig lame spøk. Til deg som fikk så mye ekstra i posten, du kan enten være snill og si ifra(og Komplett bør jo påskjønne slik ærlighet) eller bare holde på det og ikke si noe. Hvis dem savner det, så kan du jo alltids sende det tilbake. Men hvis du ikke hører fra dem ... jaja .. da har du mange nettverkskort og tape'er ... :wink: Men husk, ærlighet varer lengst :smile: Lenke til kommentar
protom Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Trenger 2 nye nettverkskort:=) Sender du? Lenke til kommentar
protom Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Du kan få 20% i "finnerlønn" hos meg Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Ærlighet varer lengst, men rik blir du ikke.. Ring komplett i morgen du, du får helst sikkert noe igjen for din ærlighet :wink: Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 nei, ikke send det tilbake... Du kommer til å angre på det :wink: Tror neppe du får noe finnerlønn.... Kan eg få kjøpe et nettverks kort?? [ Denne Melding var redigert av: -=HellBound=- på 2002-07-03 23:58 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg ville sendt en mail til de og sagt det. Jeg tror det at komplett er så hyggelig at de gir deg rabatter i fremtiden! Og til deg som mener at komplett svindler kundene: De har aldri svindlet meg, kan du fortelle oss hva de har gjort med deg, eller bare sier du noe du har hørt fra "pålitelige kilder"? Lenke til kommentar
Johan Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Mener at det står etsteds i loven at de ikke kan tvinge deg til å sende det tilbake. Du må levere det fra deg, men da må de hente det hos deg. Du kan nekte dem å komme inn i ditt hus. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hehe.. Det er da bra for komplett at det finst noen ærlige folk igjen i dette landet :smile: Lenke til kommentar
-=HellBound=- Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Kenny000 ikke svikt *The BrotherHood* ikke gi det tilbake :smile: Hadde eg fått det der i posten hadde eg blitt drit glad :wink: Sender du det tilbake får du sikkert en krus eller en caps der det står Komplett.no på. Eller: Takk for hjelpen, velkommen igjen... Neida....vist du er lucky får du sikkert 10 tomme CD-R :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Ærlighet varer lengst var det jeg tenkte på! Tenker jeg ringer til sjefen selv i morgen og forklarer situasjonen! Jeg har egentlig ikke noe imot komplett, det må i så fall være bagateller. Å kalle dem svindlere er rett og slett FLÅSETE! (ja, flåsete er et ord) Har jo bare 256 MB DDR ram i maskinen min nå, kunne vel trengt ca 512 MB ekstra etterhvert. :smile: Neida, jeg skal snakke med ham i mirgen og så skal jeg komme med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå