trillebår Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Tjoho. Sitter her å prøver å brenne en dvd, men så forstår jeg etterhvert at det ikke uten videre går å brenne mine filmer (mpeg osv..) inn på en dvd, da nero spør etter vob, ifo eller bup filer.... Har snakka med en annen kar som ikke virka så veldig sikker så da spør jeg dere Må du ha et konverterings progg for å fikze mpeg filmer inn på dvd? Eller må du simpelten laste ned filmene dine i dvd format? Nå har jo jeg ganske mange filmer og nettop vært på tg uten å laste ned en shit, så det ville jo være litt uheldig.... Endret 5. april 2005 av super_kalle2 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skal du brenne dette på DVD som "data filer" eller tenker du på å lage en DVD film ? Skal du bare lagre mpeg, avi etc. og kunne spille de av på PC'n, er det rett frem, sett inn en tom plate og brenn som Data DVD. Skal du derimot lage en DVD film fra "diverse råmatriale", så MÅ du konvertere dette til et DVD kompatibelt format (les: MPEG2). Enten ved hjelp av Nero, eller ved bruk av frittstående programvare (som ofte gjør en bedre jobb IMHO). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå