pgdx Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Levde Noah i over 600 år? Evt. hvor lenge? thebricktestament.com har noen morsomme illustrasjoner av gamle testamentet Reubens incest Er og Onan Syndefloden Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ja, i følge fundamentalister så levde mennesker veeeeldig lenge før i tiden. De mener også at jorden er 6000 år gammel, fordi de la sammen alderen til alle i bibelen... jævlig vitenskapelig, ikke sant? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Eller var det 950 år? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Mange hundre år var det i alle fall. Mener å ha hørt 800. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Reubens incestEr og Onan Syndefloden :!: Jeg dør! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det står jo i bibelen? Lese den litt? Han ble visstnok 950 år sier 1.Mos 9,29. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det står jo i bibelen? Lese den litt? Ikke faen. Vil jeg lese science-fiction så finner jeg noe med litt nyere utgivelsesdato. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ja, i følge fundamentalister så levde mennesker veeeeldig lenge før i tiden. De mener også at jorden er 6000 år gammel, fordi de la sammen alderen til alle i bibelen... jævlig vitenskapelig, ikke sant? Sikkert mye morro i den boka for dem som leser. Men bibelen er ikke vitenskapelig. Det er historiegjengivning. Og som alle gode historier, så har forfatterne tendens til å overdrive. Spesielt når dem som forfattet historiene selv baserte seg på gjenfortellinger. Ser også at programmeringsarbeid her på forumet har latt meldingstelleren din gått skeis. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Ser også at programmeringsarbeid her på forumet har latt meldingstelleren din gått skeis. Off topic-poster teller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå