-Nitro- Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Dette høres sikkert helt dumt ut for dere proffer, men alikevel, hvilke programmer bruker du for å skrive ASP nettsider? Ligger ASP inne i HTML? Kan jeg skrive ASP med Frontpage eller Dreamweaver? Takker for svar! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 bruker notepad til å skrive asp-sider (egentlig til alt av scripting/programmering). det er vel mer riktig å si at html ligger inne i asp....det blir jo brukt til user output avhengig av data som asp produserer Lenke til kommentar
engkje Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 17:58, -Nitro- skrev:Dette høres sikkert helt dumt ut for dere proffer, men alikevel, hvilke programmer bruker du for å skrive ASP nettsider? Ligger ASP inne i HTML?Kan jeg skrive ASP med Frontpage eller Dreamweaver?Takker for svar! Du kan bruke Frontpage eller Dreamweaver til å skrive ASP. Du kan legge html inn i aspkoden. Nb der funker ikke i netscape. Det beste er å skrive asp koden for seg og legge inn htmlkoden i asp koden... hvis du skjønner hva jeg mener! Lenke til kommentar
zacon Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Men hvis du virkelig vil ha det beste så er nok InterDev eller Visual Studio .net det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå