Gå til innhold

Forza Motorsport ikke diskuter for mye da gutter:)


TheOats

Anbefalte innlegg

Å kunne tegne på biler er uvesentlig. Hadde GT hatt muligheten hadde jeg aldri gjort det.

Det kommer jo først til sin rett når man spiller online da; moro med sin 'egen' bil eller hvis man starter en carclub der alle medlemmene har enhetlig design/logoer.

 

Men jeg synes faktisk det var rimelig morsomt å leke med :)

Helt enig! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser sinnsykt bra ut! Noen som vet om det kommer til PS2 engang?

Tror nokk ikke det kommer t ps2, er eksklusivt t xbox.

 

Mange tenker sikkert synd, men det er greit for meg at det er forskjell på spill utvalget. Tenk om Mario kom vaglende inn på psone, eller sonic kom løpende inn på n64.

Lenke til kommentar
Ja stylingen spiller i høyeste grad en stor rolle i Forza. De alle fleste styling-addons gir biler positive egenskaper i form av mindre vekt, bedre aoerodynamikk, regulerbare vinger etc. Alt dette har innvirkning på kjøreegenskapene. Det finnes også noe kosmetisk styling feks. nye lykter ol. og disse er selvfølgelig helt unødvendig når det gjelder selve kjøringen.

ja stylingen hjelper jo på den måten, men det er jo ikke noe man må gjøre, som i gt4. Du kan regulere vinger, gjøre bilen lettere i gt4

Lenke til kommentar
Ja stylingen spiller i høyeste grad en stor rolle i Forza. De alle fleste styling-addons gir biler positive egenskaper i form av mindre vekt, bedre aoerodynamikk, regulerbare vinger etc. Alt dette har innvirkning på kjøreegenskapene. Det finnes også noe kosmetisk styling feks. nye lykter ol. og disse er selvfølgelig helt unødvendig når det gjelder selve kjøringen.

ja stylingen hjelper jo på den måten, men det er jo ikke noe man må gjøre, som i gt4. Du kan regulere vinger, gjøre bilen lettere i gt4

For å få bedre kjøreegenskaper er man nødt til å "style" bilen da de fleste standard utgavene av bilene ikke inneholder store muligheter for justeringer, slik er det jo også i virkeligheten. Når det gjelder de kosmetiske tingene så har, som nevnt ikke, dette noen innvirkning på kjøreegenskapene, men bilens "unikhet" stiger og man får utbetalt en liten bonus etter hvert løp avhengig av hvor unik akkurat din bil er.

Lenke til kommentar

Rart at ikke noen tør nevne GTR eller LFS, er det for di at Forza og Gt4 ikke kan måle seg med dem med tanke på realisme? Det at Forza har mange "informasjons vinduer" under replayen betyr ikke at infoen er riktig eller realistisk. Tror ikke det er noen her som vet hvor realistiske bilspill er (inkludert meg). Det er nokk bare proff racing sjofører som har spilt minst 15 timer med ratt og pedaler som kan utale seg om.

Lenke til kommentar
Rart at ikke noen tør nevne GTR eller LFS, er det for di at Forza og Gt4 ikke kan måle seg med dem med tanke på realisme? Det at Forza har mange "informasjons vinduer" under replayen betyr ikke at infoen er riktig eller realistisk. Tror ikke det er noen her som vet hvor realistiske bilspill er (inkludert meg). Det er nokk bare proff racing sjofører som har spilt minst 15 timer med ratt og pedaler som kan utale seg om.

Fordi de er PC titler. LFS er blant mine absolutt favoritt bilspill men jeg gidder ikke blande det inn i konsoll diskusjoner.

Lenke til kommentar

Hvorfor starter ikke noen opp en "Car Club" her forresten? ;) Jeg var ca. _så_ langt fra å starte en tråd om det, men fant ut at jeg ikke har tid til å organisere noe slikt nå. :)

 

Omtalen vår kommer forresten straks, ble utsatt en stund på grunn av at en router tok kvelden her. Nextgentel og Posten sammarbeidet godt, og klarte å bruke godt over en uke på å levere ny. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hvorfor starter ikke noen opp en "Car Club" her forresten? ;) Jeg var ca. _så_ langt fra å starte en tråd om det, men fant ut at jeg ikke har tid til å organisere noe slikt nå. :)

 

Omtalen vår kommer forresten straks, ble utsatt en stund på grunn av at en router tok kvelden her. Nextgentel og Posten sammarbeidet godt, og klarte å bruke godt over en uke på å levere ny. ;)

liten pekepinne på hvor dere havnet ang konklusjon ?

Lenke til kommentar
Rart at ikke noen tør nevne GTR eller LFS, er det for di at Forza og Gt4 ikke kan måle seg med dem med tanke på realisme? Det at Forza har mange "informasjons vinduer" under replayen betyr ikke at infoen er riktig eller realistisk. Tror ikke det er noen her som vet hvor realistiske bilspill er (inkludert meg). Det er nokk bare proff racing sjofører som har spilt minst 15 timer med ratt og pedaler som kan utale seg om.

Fordi de er PC titler. LFS er blant mine absolutt favoritt bilspill men jeg gidder ikke blande det inn i konsoll diskusjoner.

Synes det var et dårlig argument siden "krangelen" i denne tråden går på realismen osv, og ikke platform. Forza: xbox, GT4: Ps2, og LFS: pc, det er 3 forskeldige systemer.

 

Ps er enig i at LFS er et av de beste bilsimulatorene jeg har spilt :yes: og jeg har bare demoen av "1eren og 2eren", det sier jo bare litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...