Gromle Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg personlig synes ikke Forza kan måle seg med Gt4, har begge, og min mening er helt klart at Gt4 er best på (nesten) alle plan Kan du utdype det litt nærmere? GT 4 har jo noen klare mangler, som f.eks totalt manglende AI på motstandere. Forza virker jo til å fått til det bedre. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jeg synes heller ikke forza var så mye å rope hurra for,spiller heller GT4......selv om AI suger der. Største skuffelsen med forza for meg var grafikken........jepp er grafikkhore. Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Fikk Forza for et par dager siden har ikke fått spilt så mye, men jeg synes det var bra. Det var ikke alt jeg hadde håpet på etter all "hypen". Litt skuffet over grafikken, men den var på ingen måte dårlig, modellene av bilene var litt mangelfull. Men gameplayet på den andre siden var glimrende, er jo det som teller mest synes jeg. Jeg anbefaler i alle fall Forza på det sterkeste Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er det et "must" med ratt og pedaler, for å få fullt utbytte/glede av kjøringen i Forza, GT4 osv.. ? Vurderer å kjøpe til pc'en. Noen anbefalinger? =) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 NOPE ! For min del, ødelegger ratt & pedaler spille gleden min:) Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Så for dere GT fantaster betyr ikke skader på bilene som også får følger for kjøringen noe? At motstander bilene oppfører seg mye mer realistisk og ikke bare kjører i en fast linje noe? Bytte deler på bilen ikke bare innvendig men også utvendig? Og å kunne tegne bortimot hva man vil på bilene? At det er fler biler enn 6 på banen? At man kan spille online mot andre, selge biler, og masse mer? Ferrari? Porsche? Da lurer jeg virkelig på hva dere vil se forbedret i neste utgaver av GT. Bare enda flere biler og baner? Kanskje dere vil like spillet mer hvis dere styler bilene deres slik... *host* Endret 9. mai 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Min første bil med egen design - ikke så proff som en del andre jeg har sett på nett, men ble slett ikke verst med tanke på at det er første dagen jeg har spillet. Screenshotene er tatt med mobil så det ble ikke all verden, men dere får ihvertfall et inntrykk. Det er lett å bli huket; tiden går fort når man leker seg med farger / logoer / mønstre / styling - tror jeg faktisk har brukt like mye tid på det som på å kjøre Sort Nissan Silvia med litt ekstra styling og dekor: Endret 9. mai 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Og et til fra en annen vinkel: Lenke til kommentar
duda Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 For meg, så er ikke skader på bilen så viktig, om spillet er bra så er det ikke noe must. Er det med så er det et pluss. At motstanderens AI kunne vært bedre i GT er jeg enig. Å kunne tegne på biler er uvesentlig. Hadde GT hatt muligheten hadde jeg aldri gjort det. Minner meg om NFSU. Hva gjør det om det bare er 6 biler i banen? Ødelegger jo ikke spill gleden for det. For meg så ser det ut som om du, federov, ikke kan akseptere at GT er et bedre spill enn Forza, selvom AI i GT er fraværende. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 For meg, så er ikke skader på bilen så viktig, om spillet er bra så er det ikke noe must. Er det med så er det et pluss. At motstanderens AI kunne vært bedre i GT er jeg enig. Å kunne tegne på biler er uvesentlig. Hadde GT hatt muligheten hadde jeg aldri gjort det. Minner meg om NFSU. Hva gjør det om det bare er 6 biler i banen? Ødelegger jo ikke spill gleden for det. For meg så ser det ut som om du, federov, ikke kan akseptere at GT er et bedre spill enn Forza, selvom AI i GT er fraværende. Problemet er at jeg begynner å bli passe lei GT etter å ha rundet GT1/2/3. Det har jo ikke forbedret seg noenting egentlig bortsett fra grafikk opp igjennom årene. Det har fortsatt de samme manglene som det alltid har hatt, noe Forza absolutt har gjort noe med. Men men, nok av folk som kjøper Fifa hvert jævla år, så forbedringer er kanskje ikke så viktig. Jeg hater forresten NFSU og styling og alt det der, men i Forza er det faktisk bra satt sammen og attraktivt. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Å kunne tegne på biler er uvesentlig. Hadde GT hatt muligheten hadde jeg aldri gjort det. Det kommer jo først til sin rett når man spiller online da; moro med sin 'egen' bil eller hvis man starter en carclub der alle medlemmene har enhetlig design/logoer. Men jeg synes faktisk det var rimelig morsomt å leke med Lenke til kommentar
duda Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Problemet er at jeg begynner å bli passe lei GT etter å ha rundet GT1/2/3. Det har jo ikke forbedret seg noenting egentlig bortsett fra grafikk opp igjennom årene. Det har fortsatt de samme manglene som det alltid har hatt, noe Forza absolutt har gjort noe med. Jeg hater forresten NFSU og styling og alt det der, men i Forza er det faktisk bra satt sammen og attraktivt. Der tar du feil. Med unntak av grafikk, så har jo bilene blitt mer ekte i kjøringen. At AI har stått uforandret siden GT 3 er jeg enig. Mange av de som spiller GT bryr seg fint lite om det er skademodell eller ikke. Jeg skal kjøre mest mulig ekte, ikke se hvor mye skader jeg har på bilen. Styling er kjedelig og uvesentlig når det er med i et "bilsimulator" spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) styling er da langt fra uvesentlig i bilsimulatorer, dette påvirker kjøreegenskapene til bilen og burde være høyst aktuelt. Endret 11. mai 2005 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Ja stylingen spiller i høyeste grad en stor rolle i Forza. De alle fleste styling-addons gir biler positive egenskaper i form av mindre vekt, bedre aoerodynamikk, regulerbare vinger etc. Alt dette har innvirkning på kjøreegenskapene. Det finnes også noe kosmetisk styling feks. nye lykter ol. og disse er selvfølgelig helt unødvendig når det gjelder selve kjøringen. Edit: Skademodellering er også viktig da det også har innvirkning på kjøregenskapene. Får du deg feks. en solid smell som ødelegger bilen vil den begynne å dra til siden. Endret 11. mai 2005 av Vice Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 må bare vise frem min nylakkerte F355 for anledningen Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Stilig bil hehe :!: Hvordan tar du screenshots på forza? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 bruker et program som heter Xbox Image Grabber Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 må bare vise frem min nylakkerte F355 for anledningen Ikke verst det der. Et lite tips, du kan zoome inn på bilen litt hvis du trykker ned den høyre analog stikka. Bare i tilfelle du ikke visste det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ser sinnsykt bra ut! Noen som vet om det kommer til PS2 engang? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 For meg, så er ikke skader på bilen så viktig, om spillet er bra så er det ikke noe must. Er det med så er det et pluss. At motstanderens AI kunne vært bedre i GT er jeg enig. Å kunne tegne på biler er uvesentlig. Hadde GT hatt muligheten hadde jeg aldri gjort det. Minner meg om NFSU. Hva gjør det om det bare er 6 biler i banen? Ødelegger jo ikke spill gleden for det. For meg så ser det ut som om du, federov, ikke kan akseptere at GT er et bedre spill enn Forza, selvom AI i GT er fraværende. Problemet er at jeg begynner å bli passe lei GT etter å ha rundet GT1/2/3. Det har jo ikke forbedret seg noenting egentlig bortsett fra grafikk opp igjennom årene. Det har fortsatt de samme manglene som det alltid har hatt, noe Forza absolutt har gjort noe med. Men men, nok av folk som kjøper Fifa hvert jævla år, så forbedringer er kanskje ikke så viktig. Jeg hater forresten NFSU og styling og alt det der, men i Forza er det faktisk bra satt sammen og attraktivt. Vi kan kansje si at Forza er for de som liker Underholdning som er lett å like, mens Gt4 er for di Autofile som liker mer spesifike ting som racingen. Know wad im syin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå