Gå til innhold

Forza Motorsport ikke diskuter for mye da gutter:)


TheOats

Anbefalte innlegg

Er stor fan av realistiske bil spill og ser virkelig frem til dette spillet. :dribble:

Men jeg vet ikke når det kommer, noen som vet? :hmm:

Tror ikke det blir så stort som gt4 eller så realistisk som live for speed, men det blir helt sikkert drit digg :thumbup:

Endret av The (only) O
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3.mai var siste dato jeg hørte.

Når det gjelder realismen, har jeg egentlig stort sett hørt at dette blir ett av (om ikke dét) de mest realistiske bilspillene noensinne. Har ikke lest så mye om spillet selv, så jeg vet ikke om det er fakta, men jeg gleder meg i alle fall :yes:

Knas, gleder meg noe sinsvakt. Og med online spilling kan gt4 bare gå og legge seg. (har ikke prøvd det ennå, funker ikke på den gamle gubb jævelen av en ps2)

Lenke til kommentar
Forza Motorsport ser veldig bra ut. Frister egentlig å kjøpe en X-Box kun pg adet spillet. Er så kult å krasje en Audi TT i biter. :love:

Det er mange grunder til å skaffe seg xbox:

 

Flere spill å velge i.

 

Innebygd harddisk.

 

Kraftigere maskin enn andre konsoller.

 

Online spiling med 1 konto for alle spillene,og ikke en til hvert spill.

 

Hvist du liker slåss spill må du ha xbox med soulcalibur 2, med Spawn.

 

Bedre kontrollere som er lettere og bruke en ps2 sine(de er spesielt vanskelige å bruke i metalgear solid)

 

Bråker mindre.

 

Det går ann å skaffe en dings med 2 ekstra hardisker så du får 3 tilsammen.

 

Og selvfølgelig (kansje) forza.

 

DETTE ER NOEN GRUNNER JEG SYNES ER GODE! har sevfølgelig pc og ps2 også, skulle helst hatt alle konsollene siden jeg ser på meg selv som en gamer. ;)

Lenke til kommentar

Joda "The (only) O" men akkurat nå sliter jeg med valget av konsoll. Enten blir det Game Cube pga Resident Evil 4 og Metal Gear Solid Twin Snake eller X-Box pg aForza Motorsport eller Halo 2. Men så kommer jo netsegenerasjonskonoller om ikke så lenge og da skal jeg nok ha meg en PS3. Intil da får jeg heller klare meg med min trofaste PS2.

 

Men får heller stikke innom en kompis som har X-Box og prøve ut Forza Motorsort. :)

 

DETTE ER NOEN GRUNNER JEG SYNES ER GODE! har sevfølgelig pc og ps2 også, skulle helst hatt alle konsollene siden jeg ser på meg selv som en gamer. ;)

 

Me to derfor skulle jeg gjærne helst hatt alle konsollene. :w00t:

 

EDIT. Enthusia Professional Racingkommer jo til PS2 det viste jeg ikke. :p Skal bli greit med båte Gt 4 og Enthusia Professional Racing :fun:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så ikke at det var en Forza tråd her så poster dette her også da..

 

 

"Er faktisk knallbra og langt bedre enn GT4. Spillet har alt egentlig, mye bedre AI på motstander bilene, flere biler på banen (8), føles mer realistisk, mer moro, minst like omfattende modding som i både GT og NFSU til sammen pluss at der er mye bedre lagt opp også synes jeg. Her kan man endre både utvendig og innnvendig på bilen, og tegne/fargelegge den bortimot hvordan man selv ønsker.

 

Og hvis man kræsjer med andre biler så spinner bilene ut realistisk, ikke snakk om at man kan deise inn i andre biler uten konsekvenser her, og det blir skader på selve bilen og bilens ytelse. Alt dette kan man også selvsagt bestemme gradene av.

 

Har faktisk ingenting å utsette på spillet, er bortimot perfekt. Det eneste er kanskje at det er 30fps og ikke 60fps men det vet jo ikke 99.9% av folk hva vil si uansett. Spillet er også selvsagt online, visstnok det mest omfattende bilspillet på nett hittil men har ikke Live så det får jeg aldri prøvd ut.

 

MS har faktisk klart å banke Polyphony Digital på sitt første forsøk ganske så klart, ikke mindre enn imponerende."

Lenke til kommentar

EDIT. Enthusia Professional Racingkommer jo til PS2 det viste jeg ikke. :p Skal bli greit med båte Gt 4 og Enthusia Professional Racing :fun:

Enthusia var ganske så skuffende saker, vil ikke anbefale det. Elendige baner pluss at man ikke oppgradere bilene selv, det skjer automatisk etterhvert som man spiller. Fikk også bare 7.2 på IGN.com ser jeg. Rundet det også ganske fort, tok meg 2-3 dager bare.

Lenke til kommentar
Så ikke at det var en Forza tråd her så poster dette her også da..

 

 

"Er faktisk knallbra og langt bedre enn GT4. Spillet har alt egentlig, mye bedre AI på motstander bilene, flere biler på banen (8), føles mer realistisk, mer moro, minst like omfattende modding som i både GT og NFSU til sammen pluss at der er mye bedre lagt opp også synes jeg. Her kan man endre både utvendig og innnvendig på bilen, og tegne/fargelegge den bortimot hvordan man selv ønsker.

 

Og hvis man kræsjer med andre biler så spinner bilene ut realistisk, ikke snakk om at man kan deise inn i andre biler uten konsekvenser her, og det blir skader på selve bilen og bilens ytelse. Alt dette kan man også selvsagt bestemme gradene av.

 

Har faktisk ingenting å utsette på spillet, er bortimot perfekt. Det eneste er kanskje at det er 30fps og ikke 60fps men det vet jo ikke 99.9% av folk hva vil si uansett. Spillet er også selvsagt online, visstnok det mest omfattende bilspillet på nett hittil men har ikke Live så det får jeg aldri prøvd ut.

 

MS har faktisk klart å banke Polyphony Digital på sitt første forsøk ganske så klart, ikke mindre enn imponerende."

Gleder meg noe grønnjæ**ig :dribble: og siden Gt4 ikke funker hos meg så er det ekstra gøy at det kommer på xbox!!

Lenke til kommentar
Så ikke at det var en Forza tråd her så poster dette her også da..

 

 

"Er faktisk knallbra og langt bedre enn GT4. Spillet har alt egentlig, mye bedre AI på motstander bilene, flere biler på banen (8), føles mer realistisk, mer moro, minst like omfattende modding som i både GT og NFSU til sammen pluss at der er mye bedre lagt opp også synes jeg. Her kan man endre både utvendig og innnvendig på bilen, og tegne/fargelegge den bortimot hvordan man selv ønsker.

 

Og hvis man kræsjer med andre biler så spinner bilene ut realistisk, ikke snakk om at man kan deise inn i andre biler uten konsekvenser her, og det blir skader på selve bilen og bilens ytelse. Alt dette kan man også selvsagt bestemme gradene av.

 

Har faktisk ingenting å utsette på spillet, er bortimot perfekt. Det eneste er kanskje at det er 30fps og ikke 60fps men det vet jo ikke 99.9% av folk hva vil si uansett. Spillet er også selvsagt online, visstnok det mest omfattende bilspillet på nett hittil men har ikke Live så det får jeg aldri prøvd ut.

 

MS har faktisk klart å banke Polyphony Digital på sitt første forsøk ganske så klart, ikke mindre enn imponerende."

Har du spillet allerede?? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...