Aes456 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kjøpte meg et Audigy 2 ZS i dag og monterte det. Hadde instalert drivere og slikt og restartet pcen. Da jeg kom inn i windows igjen og startet opp musikk så kom det ingen lyd. . Virkelig skuffende... Hadde gledet meg til dette... Noen som kan hjelpe meg, eller som har hatt samme problem. Hadde vært skikkelig bra Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du må slå av eventuelle integrerte lydkort du har på hovedkortet i BIOS, for at Audigy kortet ditt skal gi lyd fra seg. Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei, har du husket å sette kabelen i rett zskortet, evt, i rett kontaktpunkt.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du må slå av eventuelle integrerte lydkort du har på hovedkortet i BIOS, for at Audigy kortet ditt skal gi lyd fra seg. Hadde samme problem,løste seg når jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Er ikke helt sikker på om det integrerte er slått av, men skal sjekke det nå... Jeg har dobbelsjekket at kablene er satt rett i, og har også prøvd alle å sette den i alle. Endret 6. april 2005 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Sjekket i BIOS, og da så jeg at det allerede var disabled. Kan det hjelpe å få tak i nye drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå