samye83 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kjøpe Corsair 512 mb xms3200c2 ram brikke fra datakjeden for en stund siden, og nå vil jeg kjøpe 512 mb til. Spørsmålet er da, kan jeg kjøpe f.eks en nøyaktig samme brikke fra pcutstyr? ( Jeg tar utgangpunkt i at brikkene skal jobbe i dual channel.) Eller må jeg kjøpe 2 brikker som er identiske og machta? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du kan kjøpe akkurat samme brikka. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Takk for info'en Da er det bare til å bestille i vei Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå skjønte ikke jeg helt hva du mente, men jeg anbefaler deg å kjøpe en identisk brikke til. Altså en Corsair XMS3200C2. Du kan selvfølgelig kjøpe en helt annen brikke, men det er ikke anbefalt. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hehe, det er ikke alltid like lett å forstå meg. Jeg mente om det er samme å kjøpe 2 x corsair xms3200c2 brikker separert og allikevel vil funke som dual channel... Var det litt bedre forklart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå