regeli Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kjøpte meg dette kortet pga. pris. Før hadde jeg et Geforce 4 MX 420, så jeg håpte på bedre ytelse. Før hadde jeg 150p i 3dmark03 nå har jeg 1400p i 3dmark03. Maskin: AMD ATHLON XP 2200+, 512MB RAM, MSI Hovedkort. Hvor bra er dett kortet egentlig? Får ikke kjørt Act of War flytende så jeg føler jeg gjorde et bomkjøp, men det var bedre en MX kortet. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Så klart var det bedre enn det gammle kortet du hadde men det nye du kjøpte er jo ikke akkuratt det beste på markede. Men det holder sikkert:) Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kommer jo litt ann på hva du skal spille da? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Så vidt jeg har skjønt så er Act of War et helt nytt og krevende spill, det skjermkortet du har kjøpt er ikke high-end. Men jeg antok at du skulle være i stand til å spille hvis du setter ned oppløsning og detaljer. Lenke til kommentar
regeli Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Kjøpte kortet for å få Pixel Shader 3. Fikk ikke inn Driver 3 eller Splinter Cell 2 med det gamle. Nå venter jeg på Splinter Cell 3! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kjøpte kortet for å få Pixel Shader 3. Fikk ikke inn Driver 3 eller Splinter Cell 2 med det gamle. Nå venter jeg på Splinter Cell 3! det har kommet ut Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kjøpte kortet for å få Pixel Shader 3. Fikk ikke inn Driver 3 eller Splinter Cell 2 med det gamle. Nå venter jeg på Splinter Cell 3! Når jeg ser hvilke spill du vil spille føler jeg du har bommet endel med kortet ditt. Samtidig er det begrenset hvor bra greier du kan få til den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå