MattMan Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei, fikk meg akkurat en brukt skjerm, men når jeg skrur opp brightness og contrast opp på fullt, er det fortsatt for mørkt.. Kan det være noe galt med skjermen, eller er det noe annet jeg kan gjøre for å få opp lysstyrken? Takk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg vet ikke hva problemet kan være, men du kan jo skrive hva slags skjerm du har. Kanskje kan noen andre hjelpe med litt flere detaljer. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 19" Viewsonic E790, kjøpte fra JM data nå nettopp.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ikke ta dette feil: MEN TAKK GUD, ENDELIG NOEN FLER MED SAMME PROBLEM! Har akkurat det samme problemet, har skjerm brightness og contrast på MAX, og brightness i spill på MAX men fortsatt BEK mørkt i skygger i f.eks. cs. IKKE SPILLBART, irriterer livet av meg. Hadde geforce, der fikk jeg kjørt opp brightnessen i driveren. Men har bytta til ati, og ingenting fungerer, får bare stilt opp brightness på desktop (lite vits) Men tror det er min skjerm, siden jeg testa på tven og der blir det bra. Men har hatt det samme problemet med tidligere skjermer og... litt merkelig. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Fikk et tips tidligere om å prøve å bytte kabler, begge kablene på skjermen min er "faste" så får ikke testet dette. Men prøv du om du kan! og rapporter tilbake? =) Lenke til kommentar
Tom_F Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har du prøvd å stille gammaverdien i display properties? Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 last ned powerstrip fra www.downloads.com , genialt! der kan du stille lysstyrken ved å trykke inn en tastekombinasjon! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg vet ikke hvor jeg stiller på gammaverdien på display properties. Powerstrip fungerer av en eller annen grunn ikke i spill. Fungerer i windows, men med en gang spillet loader så blir bildet mørkere igjen. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Fint program, men gammaen som økes resulterer i at skjermen ser helt ødelagt ut. Det blir ikke bra.. Lenke til kommentar
krolf Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Høres ut som om du har fått en defekt skjerm. Ganske vanlig feil på gamle CRT skjermer som nærmer seg slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå