Releazme Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 fikk akkurat koplet til det nye logitech ultra x tastaturet mitt...virker digg så langt. det eneste som er litt kjipt er at jeg bor i danmark og bestilte dermed fra en dansk nettbutikk. det jeg ikke tenkte på er at på danske tastaturer har æ og ø byttet plass, altså bokstaven som kommer fram er den samme som på norske tastaturer, men bokstaven på knappen er omvendt (litt knotete forklart, men regner med dere får med dere poenget). Dette er ikke noe big deal, men tenkte jeg skulle prøve å bytte om på knappene. Er dette mulig og er det evt en teknikk for å gjøre det? er ikke noe sugen på å rive av en av knappene mine etter å ha hatt tastaturet i en halv time bare for å finne ut at jeg ikke får tasten på igjen... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er ikke vanskelig å rive ut knappene. Jeg har ikke gjort det på noen andre enn mitt, men det gikk veldig fint. Skulle rengjøre det, dro ut omtrent alle knappene Svarte her og jeg siden du lagde en ny tråd. Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 lagde like godt en ny en ja. topicen på den første var ikke så informativ i forhold til mitt spørsmål... takk for svar uansett...begynner å rive og dra nå tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå