tbend Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 1. Er windows 2003 er hardbarka server system med 64Bit støtte? 2. Kjører Prescott 32bit vil det funke fett? 3. Win 2003 best på Superpi :!: ! 4. Søskenbarnet mitt har testa Win 2003 Enterprise han sa det va utrolig stabilt. Noen som vil anbefale det i forhold til dirvere på XP ? Takker for svar! Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hei. jeg har kjørt Windows 2003 server på min desktop. ikke som hovedsystem, men jeg kjørte den ved siden av Windows 2000. jeg synes Windows 2003 var helt greit. ganske stabilt ja. du får ikke installert hverken Norton eller PC-Cillin på Win2k3 iallefall. det prøvde jeg. det gikk til en viss plass, skal ikke si hvor ellers så er det ikke noe problem med drivere tror jeg. var ikke det her iallefall. siden at jeg så godt som aldri spiller så kan jeg ikke si med hånda på hjerte om alle spillene vil funke i Win2k3, men jeg kan si at noen funker. er jo bare å prøve det å se hva som skjer. kjørte selv Win2k3 Enterprise på min når jeg kjørte Win2k3 da. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ta en kikk på denne tråden: http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=398814&hl= Og så kan du lese mer her: http://www.microsoft.com/windowsserver2003/ Har kjørt 2003 server på div. maskiner (både stasjonære og laptops) i snart 2 år, som min arbeidsstasjon. Stabilt som fjell. Eneste som ikke har fungert, er skjermdrivere på et litt dårlig skjermkort. Det meste av XP drivere fungerer bra. Kirikiri Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er ingen fordeler med å kjøre windows 2003 server på en vanlig arbeidsstasjon. Har Windows 2003 Server, men jeg bruker den faktisk til server... Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er ingen fordeler med å kjøre windows 2003 server på en vanlig arbeidsstasjon. Har Windows 2003 Server, men jeg bruker den faktisk til server... Det er det, hvis du bedriver utvikling av webapplikasjoner. Kanskje ikke noe gud og hvermann trenger, men det er veldig kjekt når du driver med utvikling. Kirikiri Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) IIS følger med Windows XP Proffesional, ASP.NET følger med Visual Studio.NET, burde holde for de aller fleste, dessuten er det mye billigere. Lenge siden jeg trengte å bruke ASP/PHP, skriver et temmelig stort spill for tida, så har ikke tid til slikt. Endret 5. april 2005 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Forskjellen var (i hvertfall sist jeg sjekket) at du ikke kunne kjøre mer enn en web site i IIS, men flere vdirs. Med 2003 server kan du kjøre flere websiter på samme boks. Du kan jo også prøve å installere Reporting Services og Sharepoint Portal server på en XP boks for å teste hvordan det fungerer. KK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå