Nikkor Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei, nettopp kjøpt meg en brukt Nokia 6600. Hvor kan jeg få lastet ned noen programmer eller spill osv... grattis...? takker for svar Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Gratis aner jeg ikke, men du finner masse spill og themes til 6600 på www.softwaremarket.nokia.com Det er egentlig dyrt, men det er det eneste jeg vet om Skal du ha spill kan du vel gå på www.inpoc.no eller www.boomi.no Ingenting der er gratis da, men de har gode utvalg Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Gratis themes m.m. finner du på www.zedge.no Nyttig side hvor de fleste Symbian programmene er samlet er www.my-symbian.com Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Oki, takker. En ting til, wapen på mobien funker ikke... Jeg laster ned oppsett fra netcom og setter opp oppsettet jeg får tilsendt. Så skal jeg prøve å logge på wap så kommer det "sjekk internett innstilinger", dette kommer med Netcom Gprs oppsettet, hvis jeg prøver med Netcom mms oppsettet får den ikke kontakt med server.... Hva er feil? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Prøv å restart mobilen.... funka for meg da jeg nettopp hadde lastet ned innstillinger. Prøvde å wappe, men gikk ikke, så restarta jeg telefonen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Funket ikke... Det kommer opp: Internett ikke tilgjengelig. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei Slett alle tilgangspunkter og last dem inn på nytt og deretter slå av mob og på igjen og prøv da. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Har prøvd det det og. Tror jeg skal ringe til Netcom, siden jeg hadde samme problemet på min gamle mobil.(6230) Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mobile9 har masse gratis spill og themes Krever registrering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå