Gå til innhold

Nye servere 15.april


Anbefalte innlegg

Sitter her å leker med tanken av å begynne på nytt..

 

På wow-europe.com står det at som følge av ny levering av spill så skal nye servere settes opp, har lært MYE siden retail, å føler at jeg kan ligge i toppen hvis jeg begynner på nytt..

 

Frister også å lage en guild siden det er et nytt å åpent market for folk..

 

Det sure er at jeg mister min high lvl caracter med 200g..

 

Håper også at de nye serverene er bedre en Burning Blade...

 

Er det noen andre som vurderer sterkt å begynne på "nytt"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal også starte en ny på ny server den 15 april :) tror det er en del som skal gjøre det...

Ja, det ser ut some hele Blizzards WoW Community vil flytte inn på de nye realmsene, som egentlig er ment for nye spillere.

Ingen andre som ser det samme som meg? Det blir atter en gang lange køer på helt nye realms. :(

 

Og hvem vil alle skylde på da? Blizzard såklart....

Lenke til kommentar

Jeg tror nok jeg skal starte en ny karakter også på de nye serverne.

 

Definitivt Horde denne gangen da jeg har spilt som alliance de siste 3-4 månedene :).

 

 

Blir nok at jeg veksler litt mellom 2 servere.

 

Som Darkey skrev i en tidliger post, kanskje vi skal "join forces"? på en ny server - oss fra gamer.no iallefall ? ;) .

 

Jeg prøvde å starte en Horde character på en annen server men den konstante gankinga fra lvl 60's ble for sterk kost .

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Jeg tror nok jeg skal starte en ny karakter også på de nye serverne.

 

Definitivt Horde denne gangen da jeg har spilt som alliance de siste 3-4 månedene :).

 

 

Blir nok at jeg veksler litt mellom 2 servere.

 

Som Darkey skrev i en tidliger post, kanskje vi skal "join forces"? på en ny server - oss fra gamer.no iallefall ? ;) .

 

Jeg prøvde å starte en Horde character på en annen server men den konstante gankinga fra lvl 60's ble for sterk kost .

blir med jeg :D

det nøkker i henda etter og prøve undead rouge :D

 

edit:

Syns det hadde vært litt morro om ikke alle men noen kunne vært med på å starta en character på en bestemt server eller noe.. oss her på gamer.no forumet.. ^^

men som sagt, ingen tvang.. bare et forslag :)

 

 

en annen ting keylar.. den nederste linken i signet ditt fungerer ikke :(

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Den er jeg med på, men blir ikke slik high gameplay i Gamer.no-guilden for min del. Vil få min lvl33 pally til lvl60 først.

 

Men etter der kunne jeg begynt å spille high gamplay for Gamer.no-guilden

 

PS! Synes hvis vi skal starte en ny guild den 15. April, skal det være horde! Tror mange spiller Alliance nå, og vil skifte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...