Alte-to Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei. jeg har et Keytronic tastatur med Plugg som kun passer på 386/486/Pentium1 osv... Var på den lokale data-sjappa for og kjøpe overgang til PS2, men det hadde de ikke på lager... Noen som har skjema over PS2 og AT-pluggen (eller hva den nå heter) Tenkte kanskje jeg kunne bytte kabel'n selv da sjø evt. om noen vet av en Guide eller lignende MVH Tommy Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei. jeg har et Keytronic tastatur med Plugg som kun passer på 386/486/Pentium1 osv... Var på den lokale data-sjappa for og kjøpe overgang til PS2, men det hadde de ikke på lager... Noen som har skjema over PS2 og AT-pluggen (eller hva den nå heter) Tenkte kanskje jeg kunne bytte kabel'n selv da sjø evt. om noen vet av en Guide eller lignende MVH Tommy Hei! Hvis du vil så kan jeg sende en slik overgang til deg, så slipper du moddingen. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hei. jeg har et Keytronic tastatur med Plugg som kun passer på 386/486/Pentium1 osv... Var på den lokale data-sjappa for og kjøpe overgang til PS2, men det hadde de ikke på lager... Noen som har skjema over PS2 og AT-pluggen (eller hva den nå heter) Tenkte kanskje jeg kunne bytte kabel'n selv da sjø evt. om noen vet av en Guide eller lignende MVH Tommy Hei! Hvis du vil så kan jeg sende en slik overgang til deg, så slipper du moddingen. hehe, ja takk dette funka dårlig gitt... alle 5 lederne hadde samme farve på begge tastaturene, så jeg tokk en sjangs og bytta pluggen på selve tastatur-kabeln... men det gikk ikke (var faktisk en slags "plinte" festing av ledningene på keytronicen ) jaja! sånn kan det gå men, Equiox... send en e-post (finner'n på MSN ikonet) så blir vi enige om pris og adresse da -TA- Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 PIN DIN 180° (DIN41524) FEMALE to the keyboard. 6 PIN MINI-DIN MALE (PS/2 STYLE) to the computer. | DIN - Mini-DIN ----------------------------- Shield | Shield - Shield Clock | 1 - 5 Data | 2 - 1 Ground | 4 - 3 +5 VDC | 5 - 4 Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 funket ikke det "DIN til MiniDIN skjemaet" heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå