figure_02 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Smoke on the water er knall Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Deep purple er en av favorittene. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 DP er bra det, groenn har du glemt å ta med "Fireball" eller synes du "House of blue light" er bedre? Jeg liker også de tre første Rainbow skivene og Ian Gillan Band "Clear Air Turbulence". Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ja smaken er som baken heter det.. Fireball har jeg alltid syns er av det svakeste de har laget. Ingen gode låter egentlig og tynn produksjon. Syns absolutt "House of blue light" er bedre jo Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Knocking at your back door er flott. Lenke til kommentar
tcg Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 smoooke on the waaater.... hørt den LITT for mange ganger! Lenke til kommentar
Gikken Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Digger Deep Purple!! Beste låt er uansett Child in Time. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 deep purple er jo konge, men det begynner å bli en stund sida hørte på de sist. skulle gjerne vært på konsert i haugesund, men det blir for langt å reise...noen andre som skal? Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) deep purple er litt tamt... Endret 13. mai 2005 av star-wars Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 deep purple er litt tamt... Tamt? Må det være OMG! DEATH FUCKING metaL!! for at det skal være bra? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Tamt? Må det være OMG! DEATH FUCKING metaL!! for at det skal være bra? Dæven. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Speed king må jeg inrømme er ganske gøyal Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Vil kanskje ikke kalle meg fan, men de har mye bra musikk. Jeg har på en måte vokst opp med det bandet, siden faren min hørte mye på de da jeg var mindre. Samme her.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Count me in! Stormbringer <3 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Var en konsert her for 2-3 år siden (Drøbak). Var nok ikke der, men faren min var der. Jeg sto litt utenfor så jeg kunne høre godt som skjedde Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 de spiller i haugesund 20 april! har lyst til å dra Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Deep Purple er en av er av mine absolutt favoritter! Ser noen mener det er for tamt, men det er vel grunnen til at de har funnet segmentet som passer meg perfekt i og med at jeg ikke liker "OMG! DEATH FUCKING metaL!!" som noen skrev over her Yndlingslåter varierer, men jeg har IKKE [edit: lol jeg skrev det motsatte her først -trøtt ] hørt alt de har kommet ut med men Highway Star, Burn, Space Trunkin, Sail Away og Lazy er jo artige. Endret 15. mai 2005 av Zatôitchi Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Deep purple har veldig mange bra sanger. Lazy, pictures of home, child in time, black night, smoke on the water, fireball, speed king, highway star osv... er så mange:) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Deep Purple er veldig bra og ikkje minst viktig band historisk. Har fått interessen av Pappa og var på konsert i Manchester for ikkje så lenge sidan faktisk. Vi var i england for å sjå United, og Deep Purple spelte den helga, så det var ingen vansklig avgjørelse! Må legge til at smoke on the water er mykje bedre live! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Noe som er spessielt med Deep Purple er at de er forferdelig fengende. Må bare tromme med når jeg hører sangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå