erikrecoil Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som er Deep Purple fan her? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vil kanskje ikke kalle meg fan, men de har mye bra musikk. Jeg har på en måte vokst opp med det bandet, siden faren min hørte mye på de da jeg var mindre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vet ikke om eg kan kalle meg fan, men liker veldig godt det eg har hørt av dem. Har Machine Head platen og det er en av mine favorittplater. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Deep Purple er helt ok, IMO. Har Machine Head og Made In Japan. Jeg har også arvet det av faren min, om en kan si det sånn.. Endret 5. april 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Merkelig, skaffer (les: laster ned) Smoke on the water i dette øyeblikk. MEn, ja. Jeg liker Deep Purple veldig godt. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har hørt en del på de to-tre første skivene, mye bra musikk der, ikke tvil om det. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg digger deep purple. Live-versonen av pictures of home er bare helt rå! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vil kanskje ikke kalle meg fan, men de har mye bra musikk. Jeg har på en måte vokst opp med det bandet, siden faren min hørte mye på de da jeg var mindre. What he said. Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 jeg må si jeg liker ikke helt musikken til deep purple... litt tam av seg Lenke til kommentar
Timur Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 jeg må si jeg liker ikke helt musikken til deep purple... litt tam av seg Enig.. Likevel var det "Smoke On Water" jeg lærte først på gitar, så har på en måte et forhold til bandet. Men hører ikke på musikken nei, er som raptop sier, ganske tamt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det var en luring innom her å prøvde å kapre tråden med spørsmål om Oasis. Ikke så lurt. Har slettet det innlegget og svar på dette. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Fan? Njanei........har vel en del plater liggende rundt omkring, men det er årevis siden de ble utsatt for aktiv lytting. Jeg likte Purple veldig godt når jeg var yngre Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 deep purple er bare digg! vet heller ikke om jeg kan kalle meg fan, men jeg kommer nok til å bli det... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Noe av det er temmelig bra. Vil rangere de album vært å ha ca sånn: 1. Deep Purple in Rock 2. Shades of Deep purple 3. Who do we think we are 4. Machine head 5. Deep Purple 6. House of blue light 7. Burn Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er ikke fan, men liker endel av det. Har en onkel som er helt vill et deep purple. Så har fått hørt hos han i små omganger under oppveksten. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Synes Deep Purple har mye bra låter, men på Smoke On the Water har litt blass vokal i albumversjon. Synes de er best live! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Deep Purple er bare digg! sitter å hører på Demon's eye akkurat nå! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Synes Deep Purple er kjedelig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Synes Deep Purple er kjedelig Tildels enig i det, mye av det er relativt kjedelig og fort å bli lei av Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Liker jo selfølgelig " Smoke On The Water " da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå