Andreasfe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg har en gammel Dell Latitude (Pentium 2 366MHz og greier ) som ligger gjemt bort inni skapet. Det jeg tenkte litt på er om det kan være mulig å bruke skjermen på denne bærbare som en ekstra-skjerm/sekundær-skjerm i tillegg til en 17" på min stasjonære maskin. Eller vil det bare fungere omvendt? Hadde vært så fint å hatt en liten skjerm på siden hvor jeg kunne surfet litt mens jeg så på TV på den andre (har TV-kort i maskinen). Har en stund vurdert å kjøpe den rimelige Fujitsu-Siemens-skjermen på komplett.no men hvis dette med den bærbare funker så sparer jeg jo en tusenlapp.. Vil det eventuelt bli noe problem med oppløsning? Blir jo forskjellig. Den bærbare klarer kun 1024x768, mens jeg kjører 1280x1024 på den primære 17"eren. Takker på forhånd for hjelp Endret 5. april 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) går sikkert det Endret 5. april 2005 av mbarone Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Vet du? Saken er den at jeg ikke har en VGA-kabel til å teste med, og at jeg må kjøpe dette.. Trenger derfor å være sikker.. Gidder liksom ikke å kjøpe det hvis det ikke funker. Endret 5. april 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 du får vel sikkert lånt en av en kamerat, men det er best med en ekstra skjerm til isteden for labtopen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Tror du kan bruke et program som MaxiVista: http://www.maxivista.com/ Se også denne: http://blogs.msdn.com/jonathanh/archive/20...3/07/85668.aspx Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Tusen takk for de linkene. Skal definitivt prøves når jeg kommer hjem. Får vel tak i en VGA-kabel. Har vel noen på jobben her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå