above Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei. Jeg skal arangere lan, men vil lage en SikkerhetsCD alle kjører før de slippes inn på lanet, slik at vi slipper virus osv. Jeg hadde en slik cd før, men har mistet den! Er det noen som vet om gode programmer og patcher som jeg kan brenne ut på den cd`n? Takker for all hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
gresh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Liste over siste kritiske windows oppdateringer kan lett installere alle oppdateringene i en mappe ved å lage en .cmd fil som inneholder dette: @ECHO OFF ECHO. for %%e in (*.exe) do %%e /Q /N /Z / | echo Installing %%e ECHO. ECHO Hotfixes installed...DONE pause EXIT Kan kanskje være verdt å ta en titt på www.ubcd4win.com og se om det kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
above Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Takker! Men var så mange der, at jeg vet ikke helt.. Kan denne være lur å ta med: http://support.microsoft.com/kb/840987/en-us ? Lenke til kommentar
above Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Har brent ut Nav2005 iso nå, som folk kan kjøre før man kommer inn i windows. Men er det noe annet som kan gå litt raskere, som man kjører i windows? Husker jeg fikk en cd på lanet med en slik Symantec scan for ormer og slikt. Noen tips? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvis du tror det hjelper å scanne med Norton så tar du så totalt feil!! På noen antivirus program finnes det sånn funksjon at man kan brenne ut en cd for å scanne hvis noe skulle gå galt. Jeg tror at avast! har en funksjon som scanner systemet i slutten av oppstarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå