Sealine Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei alle sammen! Jeg lurte egentlig bare på om det er mulig å bruke min SE S700i som fjernkontroll til TV'n? Mener å ha hørt om det tidligere... Har klart å miste fjerkontrollen så hvis det hadde vært mulig ville det vært supert. Mvh Petter Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har bare hørt om iRemote (fjernkontroll program) til Symbian Series 60. Tror ikke det finnes til S700i, men er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Er ikke helt sikker men med Ctrlfreak kan du vertfal styre pcen med mobilen. EDIT: Nå som jeg tenker etter så har vell ikke tv'er blåtann? Da vil det programme ikke fungere noe særligt. Endret 5. april 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er ikke helt sikker men med Ctrlfreak kan du vertfal styre pcen med mobilen. EDIT: Nå som jeg tenker etter så har vell ikke tv'er blåtann? Da vil det programme ikke fungere noe særligt. Control Freak er også bare for S60 mobiler, altså det vil ikke virke på S700i. Og nei, TVer har ikke blåtann. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kan ikke noen som vet hvordan det går an å bruke symbian-mobilen som fjernkontroll, forklare hvordan? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg antar nok at dine tanker går til Psiloc sitt geniale program "Total irRemote" http://www.psiloc.com/index.html?id=152 Et flott program, som også finnes i en litt enklere versjon ("irRemote") Til SE S700i så tror jeg nok at du ikke kan få et slikt program, er nok en ting som er forbeholdt til Symbian OS telefoner Endret 5. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
mbdahle Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei alle sammen! Jeg lurte egentlig bare på om det er mulig å bruke min SE S700i som fjernkontroll til TV'n? Mener å ha hørt om det tidligere... Har klart å miste fjerkontrollen så hvis det hadde vært mulig ville det vært supert. Mvh Petter Hei. Det går ann å bruke Sony Ericsson som fjernkontroll til TV'en. Men da må du kjøpe en blåtann skartkabel som du setter inn i TV'en. Denne vil reagere med telefonen Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hei alle sammen! Jeg lurte egentlig bare på om det er mulig å bruke min SE S700i som fjernkontroll til TV'n? Mener å ha hørt om det tidligere... Har klart å miste fjerkontrollen så hvis det hadde vært mulig ville det vært supert. Mvh Petter Hei. Det går ann å bruke Sony Ericsson som fjernkontroll til TV'en. Men da må du kjøpe en blåtann skartkabel som du setter inn i TV'en. Denne vil reagere med telefonen cool! hvor finner jeg en slik? Lenke til kommentar
mbdahle Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei alle sammen! Jeg lurte egentlig bare på om det er mulig å bruke min SE S700i som fjernkontroll til TV'n? Mener å ha hørt om det tidligere... Har klart å miste fjerkontrollen så hvis det hadde vært mulig ville det vært supert. Mvh Petter Hei. Det går ann å bruke Sony Ericsson som fjernkontroll til TV'en. Men da må du kjøpe en blåtann skartkabel som du setter inn i TV'en. Denne vil reagere med telefonen cool! hvor finner jeg en slik? De finnes vel der man kjøper Sony Ericsson telefoner. En link. Mener denne skal fungere. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...pp4_1&pid=10145 : Lenke til kommentar
mbdahle Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei alle sammen! Jeg lurte egentlig bare på om det er mulig å bruke min SE S700i som fjernkontroll til TV'n? Mener å ha hørt om det tidligere... Har klart å miste fjerkontrollen så hvis det hadde vært mulig ville det vært supert. Mvh Petter Hei. Det går ann å bruke Sony Ericsson som fjernkontroll til TV'en. Men da må du kjøpe en blåtann skartkabel som du setter inn i TV'en. Denne vil reagere med telefonen cool! hvor finner jeg en slik? De finnes vel der man kjøper Sony Ericsson telefoner. En link. Mener denne skal fungere. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...pp4_1&pid=10145 : Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Står jo ikke et ord om at det gjør at du kan bruke telefonen som fjernkontroll. Telefonen har noe fjernkontroll-software men ikke til å styre tv,n. Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg vet at det finnes til SE p900 så da burde det vel finnes til den også. er det symbiansoftweare i den. da kan dere gå inn på symbian eller denne sia der har de (har hatt i hvertfall) også en del programvarer. esato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå