Jernlov Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (snodig tittel men ække lett!) Morn, har kobla TV'n til skjermkortet via scart, også alt fungerer bra, men når jeg har på clone så er det bare sort når jeg ser på media eller sånt, på data skjermen så synes det men på tv'n er det bare svart, men når jeg har på horizontal span så synes detnår jeg drar det over til den skjermen, men når jeg tar fullskjerm blir den svart igjen. noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå sort skjerm på tv'n når jeg ser på media? Skjermkortet er ett NVIDIA GeForce4 MX 440. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 har hatt akkurat samme problemet, men det løste jeg ved å instalere ATI catalyst, inne på det programmet kunne jeg velge om jeg skulle ha svart skjerm eller vise mediet jeg så på, vis du skjønner q: men nå har jo jeg ATI å du GeForce da, men kan henne det finnes no slikt for det også.... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 jeg fikk det til å gå nå, gikk inn på sånn NVIDIA greier og rota litt mer rundt enn i stad og kom over noe full screen media greier, og hver gang jeg åpner noe video nå så spreter det opp som fullscreen på skjerm 2 og vanlig her,. også kan jeg bare klikke fullscreen på skjerm 1 og så er det full skjerm på begge, like greit, men men, takk uansett. ha en sprek dag! Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 ok, da det du valgte da var "Theater Mode" det, (heter iallefall det på ATI) men hvis du er fornøyd med det slik så.. (: ha en sprek dag vidre du å Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Du må sette S-video utgangen som main. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå