ljkhaeljfk Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 HVilken verdi vil dere anslå på en veldig pent brukt Nokia 6610, med stereohandsfri er verdt??? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Skal du ha en ny telefon? Nei... Dermed blir nok denne posten feilpostet, men skal være litt grei og flytte den for deg. Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Skal du ha en ny telefon?Nei... Dermed blir nok denne posten feilpostet, men skal være litt grei og flytte den for deg. Hadde tenkt på å kjøpe meg en ny mobil, derfor lurer jeg på hvor mye det er verdt å gi for en slik en....! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 Egentlig skulle jeg ha stengt denne posten etter reglene, men lot det gå i den tro at du tok hintet uansett. Håper at du i det minste nå forstår hva jeg babler om. - Vet ikke, kommer ann på hvor fin telefonen er.. Har vært relativt lenge på markedet, så trehundre kroner og oppover er ikke så urealistisk. Endret 5. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
zand Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Tja... Kommer an på alder, men jeg ville si maks 1000. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 1000 kr for en brukt 6610? 6610i koster jo 1350 kr ny og enda bedre 3220 koster 1050 kr ny. Jeg ville gitt, hmm, maks 300 kr. Den er jo sannsynligvis ganske gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå