Jan Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Burde det ikke være "ulovlig" å ha de irriterende smilefjesene i topic? Det er jo en egen kolonne for akkurat dette. Finner "Hei, trenger hjelp fort med maskinen min jeg :D" ganske så unødvendig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Plager ikke meg, så fremst emnefeltet duger. Da ser jeg det like "irriterende" med smilies i selve innlegget som i emnefeltet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg syns når det er sånn __ i topic at det er fint jeg, er liksom noe eget . Så lenge det ikke er feile situasjoner, det eksemplet du nevnte der, syns jeg det blir litt feil. Men så lenge det ikke er omgåelse av treordsregeltriks er det da ikke noe i veien for det? Og dessuten jeg har ikke komt over disse ofte. TSP Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Smilefjes i topic er fint. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg synes det er litt småirriterende, men det er ikke en sak jeg irriterer meg mye over. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 er enig med trådstarter. syns det er undvendig, og irriterande med smiley i topic. det er ein grunn til at det ein eigen plass til smileys ved sidan av topic. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ser jeg smily i emnefelt så får brukeren som oftest en redigert topic eller en stengt thread. Ser på det som en uting at folk bruker smilyer i emnefeltet. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Blir vel litt feil å stenge en post pga smily i emnefeltet. Så lenge det ikke er overdrevet og emnefeltet er bra så er det vel ikke noe i rettningslinjene som sier at det ikke er lov... Synes det blir litt feil dersom en moderator kan slette/stenge dersom det er noe han personlig ikke liker, selv om det ikke står det er ulovlig! Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg syns at folk skal klare å forklare seg med ord om hva posten handler om. Blir ganske rotete etter en tid hvis halvparten strør rundt seg med smileys. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 QUOTE (Blackslash @ 08/04/2005 : 21:01) Blir vel litt feil å stenge en post pga smily i emnefeltet. Så lenge det ikke er overdrevet og emnefeltet er bra så er det vel ikke noe i rettningslinjene som sier at det ikke er lov... Synes det blir litt feil dersom en moderator kan slette/stenge dersom det er noe han personlig ikke liker, selv om det ikke står det er ulovlig! Det er da snakk om helhetsintrykket da. Folk som har smilyer i topic har som oftest en eller annen "feil" i threaden (overdreven smilybruk i selve threaden) noe som er en annen grunn. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Jeg mister respekten for selve tråden jeg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Flere som har en mening om dette? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er enig med deg jeg, Jan-Erik. Det er bare plagsomt og unødvendig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg er imot all form for smileys, minus . Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Underlige ting folk irriterer seg over... Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 QUOTE (haddis @ 17/04/2005 : 23:24) Underlige ting folk irriterer seg over... Ja er det ikke. I mangel av noe bedre å skrive om så finner de småfeil som de kan klage over. Synes forumet er helt greit som det er, eneste jeg irriterer meg over er alle de som irriterer seg over andre. Det er til å bli irritert av. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 QUOTE (Rattata[No] @ 18/04/2005 : 04:54) I mangel av noe bedre å skrive om så finner de småfeil som de kan klage over. Synes forumet er helt greit som det er, eneste jeg irriterer meg over er alle de som irriterer seg over andre. Det er til å bli irritert av. Du er ikke så rent lite irriterende du heller. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 QUOTE (@kd @ 18/04/2005 : 08:38) Du er ikke så rent lite irriterende du heller. Same to you. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tja, jeg fikk nettopp bruk for spøsmålstegnet, da jeg ikke hadde plass til et i emnefeltet. Jeg synes også det er positivt at folk markerer nyttig informasjon med utropstegnet, og at humoristiske ting kan akompagneres av et passende smil. Folk irriterer seg over det meste, og var det slik at man skulle ta hensyn til alles irritasjoner er jeg redd verden ville vært et kjedelig sted. Et par av deltakerne i denne tråden ville bl.a. plutselig befinne seg der pepper'n gror Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har aldri irritert meg over det, og ser rett og slett ikkje problemet så lenge emnefeltet er beskrivande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg