Gå til innhold

Smilefjes i topic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns når det er sånn _:D_ i topic at det er fint jeg, er liksom noe eget :love: .

Så lenge det ikke er feile situasjoner, det eksemplet du nevnte der, syns jeg det blir litt feil.

Men så lenge det ikke er omgåelse av treordsregeltriks er det da ikke noe i veien for det? Og dessuten jeg har ikke komt over disse ofte.

TSP :)

Lenke til kommentar

Blir vel litt feil å stenge en post pga smily i emnefeltet. Så lenge det ikke er overdrevet og emnefeltet er bra så er det vel ikke noe i rettningslinjene som sier at det ikke er lov... Synes det blir litt feil dersom en moderator kan slette/stenge dersom det er noe han personlig ikke liker, selv om det ikke står det er ulovlig!

Lenke til kommentar

QUOTE (Blackslash @ 08/04/2005 : 21:01)
Blir vel litt feil å stenge en post pga smily i emnefeltet. Så lenge det ikke er overdrevet og emnefeltet er bra så er det vel ikke noe i rettningslinjene som sier at det ikke er lov... Synes det blir litt feil dersom en moderator kan slette/stenge dersom det er noe han personlig ikke liker, selv om det ikke står det er ulovlig!

Det er da snakk om helhetsintrykket da. Folk som har smilyer i topic har som oftest en eller annen "feil" i threaden (overdreven smilybruk i selve threaden) noe som er en annen grunn.

Lenke til kommentar

QUOTE (haddis @ 17/04/2005 : 23:24)
Underlige ting folk irriterer seg over...

Ja er det ikke. :nei:

I mangel av noe bedre å skrive om så finner de småfeil som de kan klage over. Synes forumet er helt greit som det er, eneste jeg irriterer meg over er alle de som irriterer seg over andre. Det er til å bli irritert av. ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Rattata[No] @ 18/04/2005 : 04:54)
I mangel av noe bedre å skrive om så finner de småfeil som de kan klage over. Synes forumet er helt greit som det er, eneste jeg irriterer meg over er alle de som irriterer seg over andre. Det er til å bli irritert av. ;)

Du er ikke så rent lite irriterende du heller. :p

Lenke til kommentar

Tja, jeg fikk nettopp bruk for spøsmålstegnet, da jeg ikke hadde plass til et i emnefeltet.

Jeg synes også det er positivt at folk markerer nyttig informasjon med utropstegnet, og at humoristiske ting kan akompagneres av et passende smil.

Folk irriterer seg over det meste, og var det slik at man skulle ta hensyn til alles irritasjoner er jeg redd verden ville vært et kjedelig sted. Et par av deltakerne i denne tråden ville bl.a. plutselig befinne seg der pepper'n gror ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...