Gå til innhold

Kjemprfornøyd med Digitalimpuls Trondheim

Anbefalte innlegg

:yes: Må bare komme med noen ord om Digitalimpuls i Trondheim. Jeg er kjempe fornøyd med servicen og behandlinga jeg har opplevd på den butikken. Jeg går det først om jeg trenger noe datautstyr, ikke pga prisen, men kundebehandlinga. Lei av butikker hvor en må venta i lang tid så oppleve dårlig behandling. Retur på Digitalimpuls har også gått som en drøm.

Har ikke noe med Digitalimpuls ågjøre, hverken privat eller yrkesmessig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det her virket særdeles suspekt

De to eneste innleggene du har hatt er om "den gode servicen" de har på digital impuls. Så nei takk....tror jeg holder meg langt unna dem når de blandt tidligere mer seriøse innlegg har fått pepper så det holdt

Lenke til kommentar

Er kjempe fornøyd. Har ikke opplevd så god service på noen annen databutikk. Så derfor så skryter jeg av dem. Hvis enkelt finner det suspekt så får det være deres problem, ikke mitt. Jeg ER kjempe fornøyd og kommer til å gå dit først når jeg skal ha noe.

Det er en fri verden, bruk kr deres der dere vil.

Lenke til kommentar

mulig lobo14 ser store stjerner i gjengen der nede på digitalimpuls i trondheim, men enniveis så gjør de en meget rask service de guttan der. prisen er jo ikke konk dyktig men skulle noe skje med varene kjøpt der tar det 1-2 dager før de er kikka på (har vært innom de tvais) . til sammenligning tar deres konkurrent borti gata (datakjeden) seg kriminelt lang tid på å kikke på varen (vært innom de på sevice 2 ganger, en gang tok det 14 d, en annen gang 8 d!).

Betaler heller litt mer så vet jeg at jeg får hjelp raskt, enn å spare 200 for å risikere å måtte vente i 14 dager.

Lenke til kommentar

Enig med trådstarter. Servicen hos Digital Impuls i Trondheim er fabelaktig bra. Trenger du noe fra Microplex? De bestiller det, har det på lager neste dag eller etter 2 dager, og du slipper og betale porto. I tillegg har de gjerne mye mer peiling enn de på datakjeden.. De som du normalt sett får snakke med på Datakjeden er uansett selgere, og kun det, de vet ikke helt hva de snakker om (kjenner 2stk. som jobber der, så). I tillegg har DI mye mer nerde-stæsj enn Datakjeden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...