mbst Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Har Windows XP. Ønsker at Windows automatisk skal bytte til engelsk tastatur når jeg starter et program, for så å skifte tilbake når jeg lukker det / alt-tab'er ut av det. Går dette an? (Målet er å få punktum i stedet for komma på numpad) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Kan jo bare bruke alt + shift hvis du setter opp tastaturet med to språk. Ikke helt den løsningen du var ute etter, men det fungerer helt fint Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 jeg har også et spørsmål her, går det ann å bytte språk på tastatur inni i programmer? f.eks i cs når jeg vil skrive 'er du en sokk? :smile:' blir det 'er du en sokk_ >(' det er irriterende. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 20:46, Cursed skrev:jeg har også et spørsmål her, går det ann å bytte språk på tastatur inni i programmer?f.eks i cs når jeg vil skrive 'er du en sokk? :smile:' blir det 'er du en sokk_ >('det er irriterende. Spørsmålstegnet på engelsk tastaturoppsett er shift + -. Altså shift + "det minuset som ligger nede ved siden av høyre shift-tast" :smile: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 jeg vet jo hvordan man skriver ? på engelske tastatur, problemet er jo bare at jeg tenker ikke over det og må visker ut teksten, og mens jeg visker ut og skriver på nytt kommer det en tulling og tar meg med kniven :smile: Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Det går ikke å få nytt tastaturoppsett i cs. Halflife motoren bygger på en _veldig_ modifisert versjon av Quake 1. Du kan prøve å slutte å whine så jævlig, men i.o.m at du spiller cs er vel dette for mye å håpe på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå