ekvals Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har nettopp blitt den lykkelige eier av en Samsung d500. Er stort sett veldig fornøyd, MEN.... Når jeg spiller mp3 eller ringelyder på høytaleren er lyden helt grei, men dersom jeg snakker med folk (ikke på loudspeak) er lyden til tider litt vrengt/skurrete. Til tider kan det være litt vanskeli å høre hva folk sier.. Noen andre med dette problemet...? Regner med det er to forskjellige høytalere for snakking og høytspilling..? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg hadde det samme problemet, men fikk en ny... den hadde også en nyere firmware... men problemene forsvant iallefall...... Endret 5. april 2005 av sesteen Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har ikke hatt problemet med noen av telefonene vi har solgt med programvare fra 31. januar 2005. min er tipp toppers! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er det jeg regnet med at det var, et firmware problem.... D5000XBEB1 som er fra 31 januar er den jeg har nå. Problemet forsvant iallefall Lenke til kommentar
ekvals Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 hmmmm.. merkelige saker.. Jeg kjøpte min hos komplett for en uke siden og den har den nyeste firmwaren å alt. Blir nok en retur til komplett.... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hmmmm.. merkelige saker.. Jeg kjøpte min hos komplett for en uke siden og den har den nyeste firmwaren å alt. Blir nok en retur til komplett.... Har vært borti saker der SW blir oppgradert gang på gang uten at problemene forsvinner, før den PLUTSELIG er borte vekk etter nok en oppgradering. Merkelige greier disse telefonene våre. Lenke til kommentar
crowboy Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja, jeg har nettop fått en samsung me SW januar 2005, og sliter skikkerlig mye med lyden. den er utrulig uklar og skurrete. hva skal jeg gjøre, sende den inn så di får oppgradert sw eller få ny telefon? Lenke til kommentar
ekvals Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hei. Jeg ringte først til samsung support som ikke kunne hjelpe meg med noe. Så ringte jeg til komplett som sa jeg skulle ringe samsung support..? Etter at jeg forklarte at de ikke kunne hjelpe meg, sa han at jeg skulle ordne med et retur nummer å sende telefonen tilbake til komplett.. I og med at han hørtes så usikker ut tenkte jeg at det kunne gå en stund før jeg kom til å se telefonen, så jeg ringte til http://www.abcelectronic.no/ på telefon nummer 22 80 44 80. Han sa at de ikke hadde support på telefoner, men at jeg skulle ringe zepto...? husker ikke helt navnet, men han gav meg telefon nummeret ditt.. Jeg ringte så til zepto?, snakket med en hyggelig dame som fikk adressen min å skulle sende meg en ferdig frankert returpakke.. Som jeg bare skulle sende tilbake i lag med kvittering... Så ikke send telefonen til komplett, men ring ABC Electronic å få nummeret til zepto..? Lenke til kommentar
ekvals Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 He he.. Finner ut masse nytt nå.. Dersom det er en garanti sak, kan en ved å ta med seg kvitteringen til et hvilket som helst mobilverksted å levere den der.. De vil ordne opp med hvem som skal betale omkostningene. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg kjøpte min hos lefdal, men fikk byttet den samme uka i en ny telefon. Den var av nyere produksjonsdato, og hadde dermed nyere firmware. Om det var firmware eller en fysisk feil med telefonen vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Et godt forslag til de som har en feil på telefonen som sannsynligvis ikke er hardwarefeil, ta med telefonen og kvitteringen til et verksted(f.eks. mobil fikser'n) og de gir deg en gratis software-/firmwareoppgradering. hvis du sender telefonen eller en meil hvor du ber om å heve kjøpet til forhandleren får du stort sett hendvisning til et verksted for oppgradering først. Men at softwarefeil også kan ramme lydkvaliteten på høyttalere hadde jeg ingen anelse om. Kan være smart å sjekke slikt først. Hvis man kjøper en ny telefon rett etter relasedatoen er det større sjanse for å få en med uoppdagede bugs, har i hvertfall jeg fått en clue om. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei. Jeg ringte først til samsung support som ikke kunne hjelpe meg med noe. Så ringte jeg til komplett som sa jeg skulle ringe samsung support..? Etter at jeg forklarte at de ikke kunne hjelpe meg, sa han at jeg skulle ordne med et retur nummer å sende telefonen tilbake til komplett.. I og med at han hørtes så usikker ut tenkte jeg at det kunne gå en stund før jeg kom til å se telefonen, så jeg ringte til http://www.abcelectronic.no/ på telefon nummer 22 80 44 80. Han sa at de ikke hadde support på telefoner, men at jeg skulle ringe zepto...? husker ikke helt navnet, men han gav meg telefon nummeret ditt.. Jeg ringte så til zepto?, snakket med en hyggelig dame som fikk adressen min å skulle sende meg en ferdig frankert returpakke.. Som jeg bare skulle sende tilbake i lag med kvittering... Så ikke send telefonen til komplett, men ring ABC Electronic å få nummeret til zepto..? En slik behandling hadde jeg ikke funnet meg i. Man reklamarer til selger eller tidligere salgsledd, så får de ordne opp i problemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå