Gå til innhold

BF lagger veldig mye?

Anbefalte innlegg

Jeg har et grafikk kort som heter ti4800se dette kortet burde vel klare bf, men helt siden jeg kjøpte pcen har det alderig funket på bf, det lagger hele tiden. Pcen klarer helt fint HL2 og doom 3. Kan noen hjelpe meg eller kanskje noen vett hva som er galt. Trenger hjelp til dette :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samma problemet.

dere kan se hardwaren min i profilen-den er bra nok i massevis, men bf 1945 lagger som bare det alike vel. det lagger da jeg spiller mot bots, noe som strengt tatt bare er unødvendig. det er et sykt spill :hrm:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Legg inn de siste driverne til skjermkortet ditt.. de finner du på www.nvidia.com

Gå til hjemmsiden til bf for å laste ned de siste oppdateringene..

Hos meg så lagger det veldig over bf vietnam internett..men ikke over lan..

edit: du har vel lagt inn driverne til chipsettet?

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
har samma problemet.

dere kan se hardwaren min i profilen-den er bra nok i massevis, men bf 1945 lagger som bare det alike vel. det lagger da jeg spiller mot bots, noe som strengt tatt bare er unødvendig. det er et sykt spill   :hrm:

hehe ikkje rart det spele eksistera ikkje:P

har ikkje hatt 700mb ram men med 512 lagga de jevli me 1024 går de fint men eg har berre 200-250mb ledi når eg spela,men kan fint spele med 64 bote og både største og minste bretta uten en smule lagg og eg har 9600pro

laggen har nok ingenting med bf oppdateringane å gjør og om han spela på nette må han ha det siste

du merka lett forsjell på hardwarelagg og internett lagg

skru på taskmanager når du spela og legg ned spele etter ei stund med speling viss du ikkje har fleir sjerma og sjekk kor masse minne som er ledi, kan hende du har noken minne krevande prosessa i bakrunnen.

Endret av bonebraker
Lenke til kommentar
2600+ er et absolutt minstekrav om man skal kjøre det 100% glatt.

Klarer ikke holde 100Fps med min midlertidige celeron@3,3 ,men klarte det fett med min gamle 3,6er P4.

Det spillet krever MYE cpu!

Jaha?

Hvorfor lagger det ikke hos meg når jeg spiller lan?

Lenke til kommentar

Jeg har sliti mange timer med å få det spillet til å fungere. Lagget noe sinnsykt selv om jeg hadde maskinvare nok. Endte med at jeg fant ut at det var onboard lydkortet som hadde problemer med å henge med. Skulle normalt fungert, men som det ble nevnt ovenfor så er det nok en del bugs i spillet enda. Det du kan prøve er å bytte om fra hardware til software lyd i spillet. Eller omvendt. Og ha den nyeste oppdatering inne. Er en stund siden jeg drev med det. Prøv å kombiner forskjellige innstillinger som har med lydkvalitet å gjøre i spillet. Da fikk jeg i allefall det til å fungere noenlunde. Synd det skal være sånn da det er et av yndlingspilla mine. Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...