Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jeg skal ha "full pakke" til sommeren

Anbefalte innlegg

Planer om å gjøre hele stuen til en hjemmekino. Har ca 70.000 til dette.

Planer om prosjektor+lerret. Stereo og noe bakgreier. Forsterker?

Det viktigste er at prosjektoren er god til å håndtere svartfargen og gjerne holde ut litt mer enn 2000 timer..

Vil også satse på skikkelige høyttalere.

Har en dvd spiller som duger greit, men om du finner en "pakke" som er som hånd i hånd så er det bare å brøle ut om en digg dvd spiller og. Denne bør helst ha en harddisk.

Noen som kan anbefale noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg et lyd og bilde og se på de siste sidene over anbefalte produkter, da er det lett for deg å komponere ei pakke du blir fornøyd med. Det som ikke står der er lerret, da ville jeg(har selv) et Stewart lerret(sølv farget) som gir en enorm dybde følelse og du får full uttelling for kontrasten som projektoren din er oppgitt til.

Jeg ville gjerne vist litt mer hva du skal bruke det mest til DVD, tv titting (kabel, antenne eller parabol?), pc eller spill konsoller.

Hvis du kan gi meg svar på det så trur jeg at jeg kan komme med noen tips...

Lenke til kommentar

Besøk www.avforum.no

Får nok litt bedre svar der enn her... (ikkke noe negativt om dere her på forumet, men de på avforumet har virkelig peiling)

Dessuten er det litt enklere å hjelpe hvis du kommer med flere kriterier (eks; lcd eller dlp projektor).

Når du sier stereo pluss noe bakgreier, mener du da surround?

5.1 eller 7.1?

Lenke til kommentar

Ja jeg har vært der å sett litt.

Wernern

Tror det går mest i et skikkelig stereoanlegg.

Så en virkelig god benq prosjektor til 25k. Tror jeg går for den og.

Det blir mest musikk. Når det kommer til prosjektoren går det til film. Parabol begynner jeg ikke med (enda?)

Lenke til kommentar

Spør hvor mye de skal ha ekstra for å bytte proj.

De ordner nok det...

Men husk å kjøpe gode kabler! Systemet ditt blir aldri bedre enn det svakeste leddet vet du :thumbup:

Siden du hadde satt av 70k til anlegg foreslår jeg at du kjøper det anlegget (bytt ut 7800 med 8700) og bruk ca 10k på kabler.

Da får du bra anlegg :yes:

Lenke til kommentar
Spør hvor mye de skal ha ekstra for å bytte proj.

De ordner nok det...

Men husk å kjøpe gode kabler! Systemet ditt blir aldri bedre enn det svakeste leddet vet du :thumbup:

les dette og kom tilbake og snakk om sløsing av penger på unødvendig dyre kabler , klart kvalitet skal det være men med måte

http://www.drewdaniels.com/badreligion.html

bare les

10K på kabler , hva har du røyka ? sokka mine

http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB....;num=1108933598

dette kan og leses , 27 siders diskusjon om at man ikke skal sløse penger på kabler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...