Cowboystrekk Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 har dere prøvd det? fikk det i dag,syns det var råbra! flott blanding av baldurs gate og diablo 2 som bruker 3rd edition reglene til ad&d. dessuten er dette i full3d, noe jeg syns fungerer utmerket! noen som vet hvor jeg kan laste ned verdener laget av andre enn de som står bak spillet? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 For et sammentreff. Jeg leder for tiden et prosjekt hvor vi skal prøve å lage en website for akkurat det. Custom NWN moduler. Hvis du vil være med å hjelpe til kan du sende meg en epost, og hvis ikke kommer siden online for vanlige folk om 1-2 uker. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Heisann... Fant endel moduler på siden nwvault.ign.com, har ikke prøvd de, men her er iallefall linken. http://nwvault.ign.com/Files/modules/ Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund [ Denne Melding var redigert av: Desdichado på 2002-07-03 22:00 ] Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Sitter og lager en mod nå. Var DM i går for et lan party. vanvittig morro : ). Dette spillet er å anbefale til alle paper and pen spillere som vil prøve seg som DM i et fantastisk spill som neverwinter. Har ikke prøvd noen av modene som ligger på nettet enda, men skal :wink:. Prøv foresten Neverwinter Vault som har x ant med mods. Har lastet ned noen nye areas som vinter, ørken og et par andre omgivelser. De er utrolig bra laget. Happy gaming :wink: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Oisan Desdichado ser ut som jeg adresserte samme side som deg. jaja jo mere jo bedre :smile: . Fin side Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei igjen... Fant denne linken på nwn.bioware.com sine sider. http://nwn.bioware.com/downloads/modules.html Den har link til mange sider med et lass av moduler. Finner nok noen der... Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
litago92a Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Bare for å spore litt av... Dere som har kjøpt NWN, hvor kjøpte Dere det, eller enda viktigere, hvordan så esken ut? Her(lokale Elkjøp:o() hevder de at release i Norge ikke er før 7. juli(en søndag). Om dette er en dårlig unnskyldning for at de ikke har fått det på lager enda vet jeg ikke. Det jeg vet er at spillet stod og lyste imot meg da jeg svingte innom en Narvesen kiosk i går. Det eneste som stoppet meg fra å kjøpe det av innpakningen. Spillet ble levert i billig 'DVD' etui, ingen skikkelig eske med trykte manualer + div. Det jeg lurte på var; er alle utgaver av NWN i Norge i så kjiip innpakning, eller er dette en Narvesen (o.l.) ting? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Heisann... Spillet hadde release i Norge 3 Juli, kjøpte det fra AkerMic, men har sett det i butikker for salg nå. Spillet kommer i en mørkblå dvd format eske av papp, esken er like tykk som tre dvd cover tilsammen og inneholder 3 cd plater, et kart, og en tykk manual (dvd cover tykkelse). Gå til elkjøp og krev å få kjøpt spillet. Hva Narvesen angår vet ikke jeg, men det høres jo ikke ut som ett orginalspill, dersom ikke NWN blir levert i flere innpakninger da... Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
FatFreddy Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hvis dere skal ha en god comunity site for alle Bioware/Black Isle spillene inkludert NWN, gå til http://www.sorcerers.net Der er det også linker til alle stedene som har modules til NWN Foresten var det antageligvis en demo eske du så på Narvesen, de har hatt disse stående ute en lang stund for å reklamere for spillet. Samme for Warcraft 3 [ Denne Melding var redigert av: FatFreddy på 2002-07-04 11:31 ] Lenke til kommentar
litago92a Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Krysser fingrene for at dette er tilfelle(demo eske)! Ellers har jeg en kompis som jobber på Elkjøp, skal ta en prat med ham i dag. Hadde bare denne arbeidsdagen snart tatt slutt... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Kjøpte akkurat et eksemplar til av Neverwinter Nights, spillet er bare så bra at jeg må ha to stykker... Neida, kjøpte det for en kompis... Esken var her som jeg forklarte tidligere, ikke i nærheten av det du sier Narvesen har... Med fare for å bli flamet... Jan Fredrik Lund Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Storkoser meg om dagen, nwn redder denne kalde å kjipe sommern... Men synes at innpaknigen var skuffende, cdene lå jo bare i en eske med papircover på cdene ikke bra :sad: /Cyrus Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 19:38, bic-judge skrev:For et sammentreff.Jeg leder for tiden et prosjekt hvor vi skal prøve å lage en website for akkurat det. Custom NWN moduler.Hvis du vil være med å hjelpe til kan du sende meg en epost, og hvis ikke kommer siden online for vanlige folk om 1-2 uker. Ville bare si fra om at websiden nå er online for hvem som helst på addressen: http://nwn.silentblue.net Enjoy! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 En omfattende omtale av Neverwinter Nights er på vei. Ved denne anledningen vil også undertegnede gi ut en liten modul han selv har laget. =) Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 For NWN downloads, forum og annet stash besøk http://nwn.wolfservers.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå