uberhunter Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 kan man ikke lage mooncloth bandage? Den var jo litt drøy da:P Dvs. 1 moonclotth bandage hvert 2. (eller 4. døgn, husker ikke helt) døgn hvis du er tailor, eller så kan du jo bruke 3-5g på en mooncloth, hvis du er heldig;) Må jo heale rundt 10k damage over 8 sec elns da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 blanda runecloth og mooncloth Lenke til kommentar
jevel Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Bruker for tiden utelukkende Heavy Runecloth Bandages som er ufattelig bra i forhold til alt annet innen førstehjelp. Som hunter er det ufattelig snedig å kunne disengage mobs, trekke seg tilbake og heale 2000 HP i løpet av åtte sekunder mens peten holder moben, for så hoppe inn i kampen igjen. Har reddet livet mitt mang, mange ganger. Det jeg lurer på er imidlertid om det ikke kan lages bandasjer av Felcloth? Noen som har sett noe om dette? -KJ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Fikk meg Expert First Aid i går Men hvordan få Artisan? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Fikk meg Expert First Aid i går Men hvordan få Artisan? Trainer i Theramore. Krever skill på 225 før du får det, og du må gjøre en morsom quest. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvor i Theramore? Kan jeg finne det på Thottbot eller? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvor i Theramore?Kan jeg finne det på Thottbot eller? Kan du helt sikkert. Han holder til i strongholdet, i et av rommene i 1. etasje. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Fant den: http://www.thottbot.com/?q=2225 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå