Gå til innhold

Nytt kabinett: hvilket? trenger masse hd-slots!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sitat fra microplex:

" NB! Det er 1 stk. ekstern 3½" brønn og normalt vil det monteres en diskettstasjon i den. Ved montasje av 3½" enheter som harddisker etc. må det benyttes drevrammer. Slike finner du i "Drevrammer" og "Kjølere>Drev" seksjonene våre. "

Sitat slutt

kjøp deg CM stacker, kick ass kabinett :yes:

Lenke til kommentar

Herregud, hva i al verden ska du med 2,4TB, det er ikke mange som har det nei. Ingen vits, du filmer vel ikke så mye med videokamera ditt ?

Kjøp deg et Server kabbinet, det er som oftest for HD, osv. Men jeg advarer, det blir veldig tråkig i lengden, men et stort kabb, jeg har et 51cm i høyden , det er kjipt.

Lenke til kommentar
Edit: Fant! Cool Master, Stacker.

Men igjen, dette er da 9stk 5 1/2 plasser? :ermm:

Det har til sammen 12 5.25"-brønner, hvorav en er okkupert av den enheten med power/usb osv. Denne kan fjernes om ønskelig ved å montere powerknapp et annet sted. Det følger med en såkalt "4-in-3 device module" som er en harddiskramme med en 120mm vifte og plass til 4 disker. Denne tar opp 3 5.25"-brønner. Hvis du trenger flere sånne rammer er dette ekstrautstyr.

Lenke til kommentar
Her er en pc med MYE plass. ikke så dyrt etter min mening hadde tenkt til og kjøpe et sjøl.

Kabbis

Her har du plass til 9 hardisker vis ikke detta er nok får du prøve noe større skyts:P

Du kjøper jo lianli sine hddholdere, tre hdd på to stk 5" plasser. Og når det da er 9 plasser, en går til DVD/CDrom betyr det 8 ledigeplasser for hddholdere...

Du får plass til 12hdd, er en god del det da :p pluss 1 der disketten er dersom du ikke bruker den!

EDIT: Og alle blir dempet og kjølt...

EDIT2: Og du har plass til 2 psuer, det trenger du med passe hdd :)

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...