richardchristy Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har nå et Raidmax miditårn, men etter at den 4 hd'en kom i hus, trenger jeg noe større.. Noen forslag? Liker enkel, stilren design.. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 joda.. 6 slots.. har 4 nå.. men jeg tenker.. folk som har 2.8TB HD-plass, hvilke kabinetter har en da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har CM Stacker, og med CD-ROM, viftestyring og den enheten med power/reset/USB osv kan jeg ha inntil 12 disker. Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Her er en pc med MYE plass. ikke så dyrt etter min mening hadde tenkt til og kjøpe et sjøl. Kabbis Her har du plass til 9 hardisker vis ikke detta er nok får du prøve noe større skyts:P Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Er vel ikke harddisk slots? 5 1/4? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 sitat fra microplex: " NB! Det er 1 stk. ekstern 3½" brønn og normalt vil det monteres en diskettstasjon i den. Ved montasje av 3½" enheter som harddisker etc. må det benyttes drevrammer. Slike finner du i "Drevrammer" og "Kjølere>Drev" seksjonene våre. " Sitat slutt kjøp deg CM stacker, kick ass kabinett Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Herregud, hva i al verden ska du med 2,4TB, det er ikke mange som har det nei. Ingen vits, du filmer vel ikke så mye med videokamera ditt ? Kjøp deg et Server kabbinet, det er som oftest for HD, osv. Men jeg advarer, det blir veldig tråkig i lengden, men et stort kabb, jeg har et 51cm i høyden , det er kjipt. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Mitt er 72cm høyt Har 6 disker i det + vannkjøling med to radiatorer, den tar mye plass! Det er et Chieftec big tower, det er tungt! Lian Li har ognoen fine big tower, de ha plass til masse disker. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) CM stacker.. Hvor? Edit: Fant! Cool Master, Stacker. Men igjen, dette er da 9stk 5 1/2 plasser? Endret 5. april 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er vel ikke harddisk slots? 5 1/4? nei 3 1\2 er HD brønner det andre er CD\dvd ol. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 se på Thermaltake Kandalf..ja, jeg skrev det riktig..Kandalf..lol..nei, fra alvor til spøk: dette kabinettet er MASSIVT. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Edit: Fant! Cool Master, Stacker.Men igjen, dette er da 9stk 5 1/2 plasser? Det har til sammen 12 5.25"-brønner, hvorav en er okkupert av den enheten med power/usb osv. Denne kan fjernes om ønskelig ved å montere powerknapp et annet sted. Det følger med en såkalt "4-in-3 device module" som er en harddiskramme med en 120mm vifte og plass til 4 disker. Denne tar opp 3 5.25"-brønner. Hvis du trenger flere sånne rammer er dette ekstrautstyr. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Her er en pc med MYE plass. ikke så dyrt etter min mening hadde tenkt til og kjøpe et sjøl.Kabbis Her har du plass til 9 hardisker vis ikke detta er nok får du prøve noe større skyts:P Du kjøper jo lianli sine hddholdere, tre hdd på to stk 5" plasser. Og når det da er 9 plasser, en går til DVD/CDrom betyr det 8 ledigeplasser for hddholdere... Du får plass til 12hdd, er en god del det da pluss 1 der disketten er dersom du ikke bruker den! EDIT: Og alle blir dempet og kjølt... EDIT2: Og du har plass til 2 psuer, det trenger du med passe hdd Endret 6. april 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Ellers kjøper du Image&Shapetek's egne holdere, sikkert laget akkurat for dette kabinettet. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=WIN7500 Hadde jo blitt NICE.. Men hva mente du med 2 PSU? Hvor? Endret 10. april 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Virkelig krevende å finne ut av ja.. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EYE2XPSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå