h0let Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Nå har jeg altså tenkt å anskaffe meg en barebone. Denne har jeg tenkt til å bruke til KUN gaming dvs. KUN counter-strike! Jeg har CPU, RAM, HDD og CD/DVD fra før av. Jeg vil helst ha d beste av s754, men d trenger heller ikke være av det dyreste slaget. Max 5000 kan eg strekke meg til. Ja, dette er noe jeg ikke har greie på i d hele tatt derfor søker jeg hjelp fra dere her inne på d vennlige forum Helst anbefalinger MED begrunnelse og eventuellt erfaringer takk Endret 6. april 2005 av h0let Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Skal du i tillegg til selve barebonen ha harddisk, skjermkort og dvd/cd-leser/brenner? Her har du et forslag;denne barebonen, dette skjermkortet og denne harddisken. edit: ikke helt sikker på om du skal ha alt, men jeg satt det opp allikevel, om du skal ha dvd/cd vet jeg ikke. Så jeg droppet å ta det med, ettersom jeg ikke aner om du vil ha dvd/cd, eller om du i det hele tatt skal ha en optisk enhet. Endret 5. april 2005 av aspyr Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 5000? ta en SN85G4V2 eller V3 fra komplett, tror de har noe demo og. koster vel rundt 3 lakser Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Du vil ha det beste, men ikke det dyreste? Det vel kanskje 2 ting som ikke passer sammen Lenke til kommentar
h0let Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Alph3z Skrevet 09/04/2005 : 14:53 Du vil ha det beste, men ikke det dyreste? Det vel kanskje 2 ting som ikke passer sammen Nei, ikke nødvendigvis. Ikke når d finnes the next best thing greit å ha i tankene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Shuttle SN85G4V3/2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå