Gå til innhold

Sota plexiglass?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er mange bil butikker, sannsynligvis webshopper for styling av biler som selger en film for å lime på ruter ol. det burde funke bra! vet ikke hva de koster, men bli vell ikke så forbanna mye til ett lite plexi=)

Lenke til kommentar

Jeg har sett et ferdig sottet plexiglass på jobben som var ca 1cm tykkt. Det var ferdig tonet, ikke noen lim-på-film. Tror det var bestilt fra en vanlig glassmester.

Vet at 1cm. sansynerlig blir for tykt for det du skal ha det til. Men finnes helt sikkert i tynnere.

Siden alt av glass på jobben blir bestillt hos glassmesteren på Setermoen, er det mye mulig den kommer derifra.

Lenke til kommentar

Jupp, en relativt godt utstyrt glassmester har plexi glass i forskjellige farger. (Iallfall der jeg har vært).

Er mulig du må bestille, men jeg antar du ikke har det så travelt.

Men jeg kjøpte sotingsfilm som var sotet på ene siden og speil på den andre.. Ser veldig proft ut, men er stress å få til skikkelig, og var ikke spes. billig heller... (sotingsfilmen var dyrere enn plexiglasset).

Lenke til kommentar

Har ikke lest posten, men Crisma Plast i Stavanger (om du bor der da)har MASSE med plexi glass osv. De kjærer også til hvordan du vil ha det. Kjøpte en vindrute til båten noen år siden, og betalte vel 250 for en kuttet, 2 m sotet plexiplate/glass

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

da jeg kjøpte ferdig sotet plexi, da kjøpte jeg det hos en speil og ramme spesialist (glassmester)

men i et kabinett er det kanskje lurt å bruke lexan glass det tåler me mer!!!

håper du finner det du leter etter!!

lykke til!

ps! det er ikke harry!!!

Lenke til kommentar

Når man er harry bevisst så er det jo tøft, men når man selv ikke mener det er harry er det ikke tøft.

Å høre på Hellbillies på rommet sitt alene er lissom....harry! Men det å vrenge det opp på lan for jokes lissom, det er akseptabelt og ganske morsomt.

(Rosa helikopter er ikke morsomt!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...