Sneakerholic Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei! Har fått meg en Samsung D500 og er på utkikk etter en billig bluetooth usb adapter til den. Har tittet rundt omkring i prisguiden til hardware.no, men er usikker på hvordan de billigste vil fungere. Er det noen som har erfaringer med de rimeligere usb stickene? Har sett på den de selger på clasern, men har bestemt meg for å ikke kjøpe den der ettersom de stoppet meg etter jeg forlengst hadde forlatt butikken og påstod at jeg hadde stjålet en bluetooth stick. Forbanna skitbutikk! Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Tror ikke det er store forskjellen på billige og dyre bluetooth adaptere. Jeg har bruker denne: http://psdata.no/ps.asp?it=107002&mlevel= Funker helt fint, ingen problemer, og installasjonen var enkel og grei. (Har XP Sp1) Billig er den også. Endret 5. april 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Endte opp med å kjøpe en på ebay for £0.25... det var billig sendingen kom på ca. 5 dollar. betalte til sammen litt over 30 kr og den fungerer ypperlig. Anbefalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå