SvennAndre Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ingen som har noen spill de vil gi bort/selge for en billig penge da?^^ Kan og stoles på hvis noen tør å "låne" dem ut.. Prisen på nye spill er jo sinnsyke, hvertfall for en student.. Har foreløbig bare sett film/hørt på musikk/surfa nettet med min psp.. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har følgende spill til PSP'en Ridge Racer: utrolig bra, artig å spille, heftig grafikk. Mitt beste bilspill TOCA 2: vanskelig, har ikke kommet så langt på det, men en liten feil og du er sist i løpet. Er vel mer realistisk enn hva jeg liker Ape Academy: sønnen min på 6 år digger det. 50 minispill. Enkelt å lære, kan vel si at han er helt hektet på det SSX on Tour: heftig grafikk, fet musikk, men jeg har problemer med å mestre det, må vel bare øve mer Pro Evolution Soccer 5: kjøpte det i går, ser veldig bra ut, lett å mestre. Synes ballkontrollen er god. Vil bruke mye tid på dette 5292080[/snapback] Greid å putte noen mål på PES ennå? Sliter med å score jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå