MarkusG Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Reiser til New York i morgen, skal kjøpe mange PSP spill, hvilke er å anbefale? (Har Ridge Racer) Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Need for Speed: Underground Rivals f.eks Endret 17. juli 2005 av lars68 Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Som tidligere nemt i tråden skulle Lumnies vere ett jekli bra spill også Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 ridge racer har jo fått mye bedre kritikk enn nfs rivals. Med meg står det mellom Untold Legends å Lumnies som mitt neste spill. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ridge Racer er det beste spillet etter min mening. Har spilt det en del. Mye mer en THUG, NFSU:R, Wipeout eller lumines......Så gå for breisladdende morro med ridge racer. Og grafikken er også top notch Lenke til kommentar
Marek Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 WipEout Pure er beste spillet til PSP! Andre plassen på min liste må være Metal Gear Ac!d, men den er vel kansje for litt mer spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg kommer nok til å kjøpe WipEout når jeg får meg PSP. Synes også spillet Mercury ser spennende ut. ^^ Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg kommer nok til å kjøpe WipEout når jeg får meg PSP.Synes også spillet Mercury ser spennende ut. ^^ mercury er ikke så spennende. Litt kult første timen. Men så senker intressen ganske brått Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hva med spill som kommer da? jeg har forhåndsbestilt gta liberty city stories, men hva mer spennende er i nær anmarsj? skal definitivt kjøpe fifa 06, om det får god kritikk, og så har jeg hørt noe om final fantasy 7 til psp, noe som er meget interessant? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 og så har jeg hørt noe om final fantasy 7 til psp Final Fantasy 7 til PSP hadde vært drømmen! Men det du har hørt er nok den nært forestående lanseringen av Final Fantasy 7 Advent Children. Dette er en ny hel animert film(ser fetere ut enn forrige), og den skal lanseres på UMD nå til høsten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg syns ikke Wipeout var noe spesielt bra, alt for tregt. Men Bleach: Heat the Soul 2 var råbra! (Du må være Bleach fan, ellers er det ikke noe særlig.) Og Virtua Tennis var kult også. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 og så har jeg hørt noe om final fantasy 7 til psp Final Fantasy 7 til PSP hadde vært drømmen! Men det du har hørt er nok den nært forestående lanseringen av Final Fantasy 7 Advent Children. Dette er en ny hel animert film(ser fetere ut enn forrige), og den skal lanseres på UMD nå til høsten. Nå kommer det jo også et Final Fantasy-spill til PSP neste år. Crisis Core: Final Fantasy VII. Gleder meg Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som har prøvd F1 PSP? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 blir WipEout på meg hvis jeg får nok penger til PSP ever.. Fikk prøve PSP i en butikk i england i sommer, med wipeout, og faen, jeg forelska meg med en gang.. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Håper der kommer ett skikkelig Metal Gear solid spill til psp da Det hadde vert fett. hehe Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Av de jeg har spilt hittil, holder jeg kanskje en knapp på Everbody's golf. Omtale i løpet av en dag eller to Lenke til kommentar
Marek Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Om noen lurer på nytt spill kan jeg fortelle dere om en anmeldelse jeg nettopp skrev om Metal Gear Ac!d. Anmeldelse: Metal Gear Ac!d. Siden dette er en av mine første anmeldelser tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger, både positivt og negativt. Link til tråd på forumet ligger nederst på anmeldelsen. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Har Burnout Legends blitt lansert til psp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har Burnout Legends blitt lansert til psp? Tror det kommer den 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå