Prebo Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hva prater du om ? Ostebærsj på småtut utenfor lompen. Hva prater du om? Det går an å oppføre seg da... Mulig Pursuit Force blir ett toppspill, men du kan ikke si at det er det beste på PSP når det ikke har kommet Bra grafikk da! Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Tror dere at GTA til psp blir ett toppspill? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Pursuit force ? Jepp...Søk etter "Pursuit force PSP" så finner du masse informasjon om spillet.... men det er jo ikke kommet ut, hvordan kan du si det er best? Jeg sa aldri att eg hadde kjøpt det......og eg har ikkje prøvd det, men jeg kan si at det er best ved at jeg har trailerer screenshots og lesty mye av det .....og karakterene ligger på 8-9 eg anbefaler den nå det kommer ut iallefall Det finnes ikke en eneste omtale av spillet enda så vet ikke helt hvor du har det fra. Ikke kommer det ut før slutten av dette året heller ifølge Gamespot. Nokså lenge til. det var rart Hva prater du om ? om at han ene finner spillet å syns d e bra å han andre finner d ikke BTW Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Tror dere at GTA til psp blir ett toppspill? håper d......mangler noen knapper å sånt på psp'en da så d kommer sikkert til å pli uvant....................GLEDER MEG SOM EN LITEN UNGE (vilket gta kommer ut til psp??) Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Er det noen planer om Tekken til psp? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er det noen planer om Tekken til psp? For å si det sånn, så tviler jeg ikke. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hadde vert jevli fett da, spille Tekken 5 på PSP, hehe Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Som andre har sagt her, finnes det bare et toppspill som byr på en unik spillopplevelse på PSP: Lumines. Wipeout og Ridge Racers kan man fort gå lei, jeg spilte de masse i tre dager, siden har de stått på hylla. Lumines utfordrer dine ferdigheter leeeeenge. Og synes du det ser enkelt og kjedelig ut, tja. Da synes du kanskje sjakk ser enkelt og kjedelig ut også. Det er ikke alltid det som har den fineste innpakningen som har den største dybden vet du. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Ja jeg forstår, vurderer det høyt som mitt neste spill, pga så mye bra omtale. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 anbefaler Lumines..oh, the fun.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg tror mitt neste spill blir lumines.....For jeg er en liten tetris slave, så tydeligvis er jeg litt huka på den type spill. Men blir nok en stund til jeg får penger til det Tipper GTA har komt ut før jeg får merkbart med peng igjen. Men ¨på en annen side så får jeg meg kanskje en jobb Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg håper virkelig at MGS kommer i ett ikke kort basert spill til psp, slik som de er på ps/ps2. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Pursuit Force ser ut til å bli bra Gleder meg til Pursuit Force og GTA jeg Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Pursuit Force ser ut til å bli bra Gleder meg til Pursuit Force og GTA jeg ..hadde vært übernaise hvis GTA:LS får MP Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Er det noen som har testet Midnight Club 3: Dub Edition til PSP? Endret 15. juli 2005 av lars68 Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 har testet Need for speed rivels og ridge racer begge er meget bra spill. men need for speed er nok det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå