Gå til innhold

Hvilket psp spill er best?

Azizel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SÅ det du sier Fedorov er at RR og Wipeout er skrap?

Er vell å gå litt langt?

Joa, var kanskje det. Jeg kjøpte PSP egentlig kun for de 2 spillene egentlig, siden jeg har alltid likt dem men jeg synes ikke de passer så bra til den lille PSP skjermen. Wipeout f.eks synes jeg det ofte er vanskelig å beregne svinger osv. RR er jo forsåvidt bare en samling av banene fra de gamle spillene, noe som var litt skuffende. Kun et par nye baner.

Lenke til kommentar

Jeg syns Lumines ser veldig kjedli ut jeg da, men har ikke testa d så kan ikke utale meg, men er ikke det veldig ensformig med ett slikt spill? hvorfor betale 500 får ett slikt spill? er ikke det nesten som tetris da?

Lenke til kommentar
Jeg syns Lumines ser veldig kjedli ut jeg da, men har ikke testa d så kan ikke utale meg, men er ikke det veldig ensformig med ett slikt spill? hvorfor betale 500 får ett slikt spill? er ikke det nesten som tetris da?

Jeg har aldri likt puzzle spill noe særlig men Lumines er det eneste jeg enda gidder å spille på min PSP. Det ligner litt på tetris ja, men alt du gjør legger til lyder i musikken, åpner nye deler i musikksporet osv. Laget av folka bak REZ, men jeg tipper du ikke har spilt det. ;)

Det er ganske originalt, lett å bli hektet og passer perfekt til håndholdt spilling. Noe jeg mener de fleste andre PSP spill ikke gjør i samme grad.

Lenke til kommentar

Hmm, men når det endelig kommer en hondholdt spill konsoll som kan kjøre spill i god grafikk, så er det litt merkelig at ett spill som ikke bruker så mye av grafikken skal få så høy rating, men da er vel d sikkert exstrem god gameplay. som dere sier.

Endret av Azizel
Lenke til kommentar
Pursuit force :dontgetit: ?

Jepp...Søk etter "Pursuit force PSP" så finner du masse informasjon om spillet.... :thumbup:

men det er jo ikke kommet ut, hvordan kan du si det er best? :roll:

Jeg sa aldri att eg hadde kjøpt det......og eg har ikkje prøvd det, men jeg kan si at det er best ved at jeg har trailerer screenshots og lesty mye av det :yes: .....og karakterene ligger på 8-9 :woot: eg anbefaler den nå det kommer ut iallefall :thumbup:

Lenke til kommentar

Jepp...Søk etter "Pursuit force PSP" så finner du masse informasjon om spillet.... :thumbup:

Jeg sa aldri att eg hadde kjøpt det......og eg har ikkje prøvd det, men jeg kan si at det er best ved at jeg har trailerer screenshots og lesty mye av det :yes: .....og karakterene ligger på 8-9 :woot: eg anbefaler den nå det kommer ut iallefall :thumbup:

Det finnes ikke en eneste omtale av spillet enda så vet ikke helt hvor du har det fra.

Ikke kommer det ut før slutten av dette året heller ifølge Gamespot. Nokså lenge til.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke en eneste omtale av spillet enda så vet ikke helt hvor du har det fra.

Ikke kommer det ut før slutten av dette året heller ifølge Gamespot. Nokså lenge til.

det var rart :roll:

Lenke til kommentar

det var rart :roll:

Hva prater du om ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...