Gå til innhold

Hvilket psp spill er best?

Azizel

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale ett fett spill til psp? Jeg har tenkt på MGSA og NFSR. Men jeg så en ingame trailer av mgs, og jeg syns at styringen ser helt ræva ut. At du ikke kan styre fritt, men du kan bare velge hvor han skal gå i ruter. Men NFSR ser ganske fett ut da. Noen som har noen anbefalinger eller??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har en del titler til PSP og de jeg liker absolutt best er RIDGE RACER og LUMINES.. LUMINES fikk EDITORS PICK hos gamespot og er fryktelig vanedannende og et must for alle PSP eiere... Ridge Racer har nydelig grafikk og super framerate og anbefaler dette fremfor need for speed.

Ellers kan jeg nevne at WIPEOUT PURE har fått enormt bra reviews. Muligens jeg har noen titler neste uke jeg kan selge for 399,- (wipeout/lumines) . Spillene er uåpnet. Ellers får du tak i spillene på spaceworld og spiderman .

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Lumines er skikkelig kult synes nå jeg da. Passer perfekt for slike korte games på 15-20 minutter. Men smak og behag.

Som man ser er det Lumines og Wipeout / Ridgeracers som har fått de beste reviewene .. Det er ikke noe "show-off" spill, men jeg liker det ivertfall.

Lenke til kommentar
Er det noen som har testet Need For Speed Rivels? det ser vertfall fett ut på trailer da.. Men det er ikke altid ting er som d ser ut som 

Sitter å spiller NFSR nå, virker meget bra men har enkelte "Frame Drops" når mye skjer på skjermen.

Har bare spillt en liten time. Litt slitsom musikk for en i min alder, 35 år, men det ser ut til å gi mange timer moro.

Førsteintrykk så gir jeg det terningkast 4.

Har også Wipeout Pure, ikke spillt mye ennå men dette ser meget bra ut.

I Metal Gear Acid har jeg bare kjørt igjenom intro mission. Så langt ser det ut til å bli et fint spill til å ta frem i når man har et 1/2t til overs. OBS! MGA er kortbassert, altså ikke ett FPS.

Til slutt vil jeg bare si at PSP er konge! :thumbup: Perfekt avkobling i en travel hverdag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ridge Racer er meget bra. Bra grafikk og fett gameplay. Nå må jeg informere om at realisme ikke er et tema i denne serien. Her er det breisladd for alle penger.

NFSU Rivals er OK, men på langt nær så bra som RR...Det er som en underground 1,3. Ikke helt enern men heller ikke helt 2ern. Jeg liker veldig bra drifting(som sikkert mange andre). Men det er bare en kveld så kan du ha komt igjennom det.

THUG Remix....Har nettopp byttet det til meg. Synes det er dritfett. Like bra som på ps2. Eneste som er kuttet ned er at det er ikke stemmer i gameplay. Musikken er der. 4Nye level er der. Og alle create modusene er der (kanskje med untak, Create a park) Må anbefales. Liker du Tony Hawk. Da er det noe å satse på.

Wipeout. Likte det ikke og byttet det mot Tony Hawk med en dude på internett. Det var irriterende vanskelig og kjedeligt. Følte ikke noe stor fremgang.

Det jeg synes var posetivt med spillet var grafikk og banedesign. Men kjøre fysikken sugte i mine øyne.

Flere spill har jeg ikke testet. Men anbefaler PSP delen av Gamespot. Der har de video anmeldelse av alle spillene som var launch title.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...