KjellV Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Flott. Bludern (ser du leserr tråden): Kommer dere til å ta denne maskinen inn til test så fort dere får muligheten til det? Lenke til kommentar
knut Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Trodde jeg hadde svart tidligere i tråden, og ja vi skal få et eksemplar til test når den ankommer landet. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hva betyr det/hvor viktig er det at den har glossy skjerm? Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har nå fått vite at MSI omsider har løst problemet med viftekontrollen vha. en ny BIOS-oppdatering og at S270 vil bli sendt ut til Komplett i løpet av denne uken Yess! F--n så bra, håper bare ikke alle maskinene som Komplett får inn nå går ut med en gang, er ikke heelt klar med pengene enda . Nå var det da å se etter en fin bæreveske/omslag for en 12,1" wide, lurer på om den de har på Elkjøp, som de ikke har på websiden sin, duger? Vet ikke merke, står bare "am" på den. Kunne tenkt meg et omslag som kun rommer pcen pluss en tynn bunke a4 ark eller en notatbok. Synes ikke de hadde noen slike på nBags men får sjekke litt mer. Lenke til kommentar
ghulroth Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 er det lurt å sende epost til komplett nå og meddele at man tenker å bestille en når de får den inn. slik at de tar inn tilstrekkelig. eller er det bare plagsomt? Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 er det lurt å sende epost til komplett nå og meddele at man tenker å bestille en når de får den inn. slik at de tar inn tilstrekkelig. eller er det bare plagsomt? Lurer på det jeg og, om de har en form for venteliste eller noe, slik at de som har "skrevet seg på" den får først... har sendt de et par mails om den "lappen" lurer på om jeg står på en liste Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hva betyr det/hvor viktig er det at den har glossy skjerm? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Hva betyr det/hvor viktig er det at den har glossy skjerm? Det betyr at skjermen er spesielt klar og skarp å se på. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Nå var det da å se etter en fin bæreveske/omslag for en 12,1" wide, lurer på om den de har på Elkjøp, som de ikke har på websiden sin, duger? Vet ikke merke, står bare "am" på den. Kunne tenkt meg et omslag som kun rommer pcen pluss en tynn bunke a4 ark eller en notatbok. Synes ikke de hadde noen slike på nBags men får sjekke litt mer. Forhåpentligvis tar Komplett også inn den baggen fra MSI som passer perfekt til S270/S260: Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nå var det da å se etter en fin bæreveske/omslag for en 12,1" wide, lurer på om den de har på Elkjøp, som de ikke har på websiden sin, duger? Vet ikke merke, står bare "am" på den. Kunne tenkt meg et omslag som kun rommer pcen pluss en tynn bunke a4 ark eller en notatbok. Synes ikke de hadde noen slike på nBags men får sjekke litt mer. Forhåpentligvis tar Komplett også inn den baggen fra MSI som passer perfekt til S270/S260: Ja håper det... ser det er en stor mangel (?) for små tynne vesker/omslag for 12" / 12" wide maskiner. Ja ikke engang 14" (4:3). Men til 15" er det overflod. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hva betyr det/hvor viktig er det at den har glossy skjerm? Det betyr at skjermen er spesielt klar og skarp å se på. OOOOooooh Dette blir jo bedre og bedre! Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Forhåpentligvis tar Komplett også inn den baggen fra MSI som passer perfekt til S270/S260: Den var jo maksimum fet Er på størrelse med en A4 arbeidsbok? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Er på størrelse med en A4 arbeidsbok? Ja, sånn omtrent Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hva koster en sånn en da? Uansett, hva tror dere prisen på komplett blir med 512MB RAM og 1.8GHz CPU? Endret 24. mai 2005 av marcen Lenke til kommentar
purolatino Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hva koster en sånn en da? Uansett, hva tror dere prisen på komplett blir med 512MB RAM og 1.8GHz CPU? S260 med 1,86 Ghz CPU og 512 Mb Ram Crucial DDR SO-DIMM PC2700, uten OS, koster i underkant av 12000. kr på Komplett Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvordan får du det til? Jeg klarte å hive inn 1,8GHz, 2*512 Corsair minne, 60GB HDD og null OS, for samme prisen...... Lenke til kommentar
purolatino Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvordan får du det til?Jeg klarte å hive inn 1,8GHz, 2*512 Corsair minne, 60GB HDD og null OS, for samme prisen...... Du har rett, eg må ha oversett noe, jo billigere jo bedre Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hehe Jaja, noen som vet dato den er inne? Lenke til kommentar
purolatino Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hehe Jaja, noen som vet dato den er inne? Muligens blir det enda billigere når S270 kommer, AMD CPUene pleier å ligge under Pentium i pris :!: Står jo lenger oppe tråden at Komplett får den i løpet av uken, håper det er fakta ! Lenke til kommentar
marcen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jaja. Få legge PCen ut på Finn.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå