Gå til innhold

MSI MEGABOOK S270/271

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nå fått vite at MSI omsider har løst problemet med viftekontrollen vha. en ny BIOS-oppdatering og at S270 vil bli sendt ut til Komplett i løpet av denne uken :)

Yess! F--n så bra, håper bare ikke alle maskinene som Komplett får inn nå går ut med en gang, er ikke heelt klar med pengene enda :cry: . Nå var det da å se etter en fin bæreveske/omslag for en 12,1" wide, lurer på om den de har på Elkjøp, som de ikke har på websiden sin, duger? Vet ikke merke, står bare "am" på den. Kunne tenkt meg et omslag som kun rommer pcen pluss en tynn bunke a4 ark eller en notatbok. Synes ikke de hadde noen slike på nBags men får sjekke litt mer.

Lenke til kommentar
er det lurt å sende epost til komplett nå og meddele at man tenker å bestille en når de får den inn. slik at de tar inn tilstrekkelig. eller er det bare plagsomt?

Lurer på det jeg og, om de har en form for venteliste eller noe, slik at de som har "skrevet seg på" den får først... har sendt de et par mails om den "lappen" lurer på om jeg står på en liste :whistle:

Lenke til kommentar
Nå var det da å se etter en fin bæreveske/omslag for en 12,1" wide, lurer på om den de har på Elkjøp, som de ikke har på websiden sin, duger? Vet ikke merke, står bare "am" på den. Kunne tenkt meg et omslag som kun rommer pcen pluss en tynn bunke a4 ark eller en notatbok. Synes ikke de hadde noen slike på nBags men får sjekke litt mer.

Forhåpentligvis tar Komplett også inn den baggen fra MSI som passer perfekt til S270/S260:

S250_bag(optional).gif

:thumbup:

Lenke til kommentar
Nå var det da å se etter en fin bæreveske/omslag for en 12,1" wide, lurer på om den de har på Elkjøp, som de ikke har på websiden sin, duger? Vet ikke merke, står bare "am" på den. Kunne tenkt meg et omslag som kun rommer pcen pluss en tynn bunke a4 ark eller en notatbok. Synes ikke de hadde noen slike på nBags men får sjekke litt mer.

Forhåpentligvis tar Komplett også inn den baggen fra MSI som passer perfekt til S270/S260:

S250_bag(optional).gif

:thumbup:

Ja håper det... ser det er en stor mangel (?) for små tynne vesker/omslag for 12" / 12" wide maskiner. Ja ikke engang 14" (4:3). Men til 15" er det overflod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...